طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال ویلگول

طراحی وب سایت خرید و فروش پرفکت مانی و پی اس ووچرز

طراحی اسکریپت خرید و فروش ارز های دیجیتالی ویلگول با امکان خرید و فروش اتوماتیک پرفکت مانی(perfectmoney) و ووچر پرفکت مانی و پی اس وچرز(PSVouchers) توسط شرکت سورگ طراحی و اجرا گردید. طراحی سایت صرافی به دلایلی مانند صحت تراکنش ها، امنیت بالا، گرافیک کاربر پسند و جزئیات بسیار زیاد یکی از سخت ترین پروژه های طراحی میباشد. این اسکریپت دارای امکانات و جزئیات بسیار زیاد میباشد که از دید کاربر مخفی است که این پروژه را گسترده تر و حرفه ای تر میکند.
قیمت های متفاوتی برای اسکریپت صرافی ارز های دیجیتال وجود دارد که با زبان های برنامه نویسی و امکانات متعددی طراحی گردیده اند و به فروش میرسند. این پنل صرافی که توسط سورگ نوشته شده است کاملا اختصاصی میباشد و تمامی فرآیند های خرید و فروش به صورت اتوماتیک پیاده سازی شده است و زبان سمت سرور آن با php و فریمورک Laravel نوشته شده است که از سرعت و امنیت بالایی برخوردار است و توسعه و گسترش سیستم در آینده نسبت به بقیه راحت تر میباشد.

گرافیک بالا و ظاهر کاربر پسند

یکی از ویژگی های برجسته در اسکریپت های طراحی شده توسط ما گرفیک بالا و رابط کاربری جذاب میباشد. استفاده از رنگ بندی مناسب، آشنایی و مطالعه در زمینه User Interface و User Experience باعث شده است که این اسکریپت نسبت به نمونه های مشابه از گرافیک بالاتری برخوردار باشد.

امنیت و حریم خصوصی کاربران

همانطور که در قبل گفتیم این سایت با استفاده از آخرین ورژن زبان php و فریم ورک لاراول نوشته شده است که با کمی سرچ در گوگل و مطالعه میتوانید به قدرت و امنیت این زبان برنامه نویسی و فریم ورک پی ببرید. لازم به ذکر است که چند ماه پیش سایت فروشگاهی دیجیکالا بعد از مدت ها زبان برنامه نویسی سمت سرور خود را به php تغییر داد و این حاصل تجربه و تحقیق دیجیکالا میباشد. علاوه بر تکنولوژی برنامه نویسی در این اسکریپت صرافی از سیاست های امنیتی متعددی استفاده شده است و بعنوان مثال تمامی مدارک کاربران رمزنگاری میشود و ورود دو مرحله ای از طریق google authenticator و پیامکی در این پنل هم برای کاربر و هم برای ادمین پیاده سازی گردیده است.

مالکیت قطعی

هاست، دامنه و پنل پیامکی و … توسط کارفرما ارائه میشود و علاوه بر این در تنظیمات این اسکریپت قابلیت تغییر توکن ها و اطلاعات حساب های ارزی وجود دارد و برای تغییر هیچ وابستگی به شرکت ما ندارید و جهت اطمینان خاطر میتوانید بعد از تحویل پروژه توسط ما تمامی اطلاعات حساب های ارزی و همچنین نام کاربری و کلمه عبور را تغییر دهید و آنگاه حتی شرکت ما هم به اطلاعات شما هیچگونه دسترسی ندارد. این نکته قابل ذکر است که هیچ گونه کپی رایت(مانند طراحی از سورگ)، متن و لینیک در هیچ جای سایت و پنل شما درج نمیشود.

توسعه و گسترش

گهگاه مشتریان سایر شرکت هایی که اسکریپ تولید میکنند با ما ارتبط برقرار میکنند و درخواست ربات تلگرام یا اپلیکیشن آی او اس یا اندروید میکنند که این امر در اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال به دلیل بحث های امنیتی بسیار ناخوشایند است و فرض کنید برای اندروید به یک شرکت و برای نسخه آی او اس به شرکت دیگری مراجعه کنید و برای یک سیستم صرافی با بیش از ۳ شرکت و افراد زیادی ارتباط دارید و آنها باید به اطلاعات شما و حریم خصوصی کاربران دسترسی داشته باشند. شرکت سورگ قادر به طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس و ربات تلگرام صرافی ارز های دیجیتال با کیفیت بالا و به صورت Native و نه به صورت WebView(وب سایت در اپلیکیشن) میباشد.

اگر قصد مشاوره در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال و یا استعلام قیمت و مشاهده دمو از پنل کاربر و ادمین را دارید میتوانید با ما ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات تکمیلی را به شما ارائه کنیم.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

نمونه کار های اسکریپت صرافی رمز ارز و صرافی ارز های دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال این روز ها به یک کسب و کار پر رونق تبدیل شده…

3 سال قبل

ساخت سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال گلدن اکسچنجر

ساخت سایت صرافی آنلاین برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال گلدن اکسچنجر گلدن اکسچنجر صرافی…

4 سال قبل

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال چنجلی

طراحی سایت خرید و فروش و صرافی ارز دیجیتال یکی دیگر از نمونه کار های…

4 سال قبل

طراحی سایت صرافی و خرید و فروش بیت کوین

طراحی سایت خرید و فروش و صرافی رمز ارزها مانند بیت کوین، ریپل، تتر و…

4 سال قبل

طراحی سایت ارز دیجیتال

طراحی سایت و اسکریپت ارز دیجیتال با برند دیجیتال ایکس وان Digitalx1 طراحی صفحه اصلی…

4 سال قبل

طراحی سایت و اسکریپت صرافی آنلاین آی آر پی

طراحی سایت صرافی آنلاین پرمیوم ووچر و پرفکت مانی IrPay یک نمونه کار دیگر در…

4 سال قبل