Loading...
سورگ » نمونه کارها » طراحی سایت » طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال ویلگول

طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال ویلگول

اگر جلوی اشتباهات خود را نگيريد، آنها جلوی شما را خواهند گرفت.

طراحی وب سایت خرید و فروش پرفکت مانی و پی اس ووچرز

طراحی اسکریپت خرید و فروش ارز های دیجیتالی ویلگول با امکان خرید و فروش اتوماتیک پرفکت مانی(perfectmoney) و ووچر پرفکت مانی و پی اس وچرز(PSVouchers) توسط شرکت سورگ طراحی و اجرا گردید. طراحی سایت صرافی به دلایلی مانند صحت تراکنش ها، امنیت بالا، گرافیک کاربر پسند و جزئیات بسیار زیاد یکی از سخت ترین پروژه های طراحی میباشد. این اسکریپت دارای امکانات و جزئیات بسیار زیاد میباشد که از دید کاربر مخفی است که این پروژه را گسترده تر و حرفه ای تر میکند.
قیمت های متفاوتی برای اسکریپت صرافی ارز های دیجیتال وجود دارد که با زبان های برنامه نویسی و امکانات متعددی طراحی گردیده اند و به فروش میرسند. این پنل صرافی که توسط سورگ نوشته شده است کاملا اختصاصی میباشد و تمامی فرآیند های خرید و فروش به صورت اتوماتیک پیاده سازی شده است و زبان سمت سرور آن با php و فریمورک Laravel نوشته شده است که از سرعت و امنیت بالایی برخوردار است و توسعه و گسترش سیستم در آینده نسبت به بقیه راحت تر میباشد.

گرافیک بالا و ظاهر کاربر پسند

یکی از ویژگی های برجسته در اسکریپت های طراحی شده توسط ما گرفیک بالا و رابط کاربری جذاب میباشد. استفاده از رنگ بندی مناسب، آشنایی و مطالعه در زمینه User Interface و User Experience باعث شده است که این اسکریپت نسبت به نمونه های مشابه از گرافیک بالاتری برخوردار باشد.

امنیت و حریم خصوصی کاربران

همانطور که در قبل گفتیم این سایت با استفاده از آخرین ورژن زبان php و فریم ورک لاراول نوشته شده است که با کمی سرچ در گوگل و مطالعه میتوانید به قدرت و امنیت این زبان برنامه نویسی و فریم ورک پی ببرید. لازم به ذکر است که چند ماه پیش سایت فروشگاهی دیجیکالا بعد از مدت ها زبان برنامه نویسی سمت سرور خود را به php تغییر داد و این حاصل تجربه و تحقیق دیجیکالا میباشد. علاوه بر تکنولوژی برنامه نویسی در این اسکریپت صرافی از سیاست های امنیتی متعددی استفاده شده است و بعنوان مثال تمامی مدارک کاربران رمزنگاری میشود و ورود دو مرحله ای از طریق google authenticator و پیامکی در این پنل هم برای کاربر و هم برای ادمین پیاده سازی گردیده است.

مالکیت قطعی

هاست، دامنه و پنل پیامکی و … توسط کارفرما ارائه میشود و علاوه بر این در تنظیمات این اسکریپت قابلیت تغییر توکن ها و اطلاعات حساب های ارزی وجود دارد و برای تغییر هیچ وابستگی به شرکت ما ندارید و جهت اطمینان خاطر میتوانید بعد از تحویل پروژه توسط ما تمامی اطلاعات حساب های ارزی و همچنین نام کاربری و کلمه عبور را تغییر دهید و آنگاه حتی شرکت ما هم به اطلاعات شما هیچگونه دسترسی ندارد. این نکته قابل ذکر است که هیچ گونه کپی رایت(مانند طراحی از سورگ)، متن و لینیک در هیچ جای سایت و پنل شما درج نمیشود.

توسعه و گسترش

گهگاه مشتریان سایر شرکت هایی که اسکریپ تولید میکنند با ما ارتبط برقرار میکنند و درخواست ربات تلگرام یا اپلیکیشن آی او اس یا اندروید میکنند که این امر در اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال به دلیل بحث های امنیتی بسیار ناخوشایند است و فرض کنید برای اندروید به یک شرکت و برای نسخه آی او اس به شرکت دیگری مراجعه کنید و برای یک سیستم صرافی با بیش از ۳ شرکت و افراد زیادی ارتباط دارید و آنها باید به اطلاعات شما و حریم خصوصی کاربران دسترسی داشته باشند. شرکت سورگ قادر به طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس و ربات تلگرام صرافی ارز های دیجیتال با کیفیت بالا و به صورت Native و نه به صورت WebView(وب سایت در اپلیکیشن) میباشد.

اگر قصد مشاوره در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال و یا استعلام قیمت و مشاهده دمو از پنل کاربر و ادمین را دارید میتوانید با ما ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات تکمیلی را به شما ارائه کنیم.

admin

Share on Telegram Share on Facebook Share on Twitter
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

Top projects