فروشگاه مواد غذایی خاس مارکت

طراحی نرم افزار موبایل فروشگاهی اقلام سوپر مارکتی خاس مارکت

طراحی اپلیکیشن اندروید فروشگاهی خاس مارکت که در حوزه اقلام مواد غذایی و سوپر مارکتی فعالیت میکند که این سیستم شامل اپلیکیشن فروشگاه اندروید و اپلیکیشن پیک اندروید و پنل مدیریتی تحت وب در دو سطح مدیر کل و نمایندگی میباشد.
در این سیستم مدیر نرم افزار قادر است که در شهر های دیگر نمایندگی اعطا کند و پنل در اختیار نماینده قرار بگیرد و نماینده قادر است که دسته بندی، محصولات، لیست محدوده های تحت پوشش، بازه های زمانی فعالیت، پیک و … را درج نماید. مدیر کل این سیستم علاوه بر تمام اعمال مدیریتی میتواند در بخش حسابداری پنل مدیریتی اقدام به تسویه با نمانیدگان خود کند و گزارشات مالی را مشاهده کند.
از دیگر امکانات این سیستم بخش های پرفروش ترین محصولات و جدیدترین محصولات و جشنواره محصولات میباشد که هر کدام قابلیت فعالسازی و غیر فعال سازی را از داخل پنل مدیریت دارد. بعنوان مثال برای ایجاد جشنواره مدیریت بازه زمانی از تاریخ ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن ماه جشنواره را فعال میکند و محصولات جشنواره را مشخص میکند و تخفیف روی محصولات اعمال میشود.
اپیلیکشن پیک در این فروشگاه اینترنتی شامل ویژگی های زیادی است و سفارش بعد از پرداخت برای پیک نوتیفکیشن ارسال میشود و پیک سفارش را میبایست تایید کند و بعد از اینکه سفارش را درب منزل تحویل داد میتواند تایید شده را به تحویل شده تغییر دهد و یا اگر تحویل با مشکل مواجه شد میتواند گزارش مشکل را بزند و توضیح دهد.
کاربران(End User) در اپلیکیشنی که توسط مارکت ها مانند کافه بازار در اختیارشان قرار میگیرد میتوانند خرید خود را ثبت و پرداخت کنند. پرداخت در نرم افزار خاس مارکت به دو صورت کیف پول و پرداخت آنلاین صورت میگیرد. مراحل خرید در نرم افزار فروشگاهی ابتدا انتخاب محصولات و درج مشخصات(فقط برای اولین بار) و انتخاب زمان تحویل سفارش و پرداخت میباشد و در چند مرحله ساده و کوتاه خرید انجام میشود. برای دانلود این اپلیکیشن میتوانید به وب سایت خاس مارکت مراجعه نمایید.
اگر نیاز به مشاوره در زمینه ایجاد و راه اندازی فروشگاه اینترنتی داشتید میتوانید با ما ارتباط برقرار کنید.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

نمونه کار های اسکریپت صرافی رمز ارز و صرافی ارز های دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال این روز ها به یک کسب و کار پر رونق تبدیل شده…

3 سال قبل

ساخت سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال گلدن اکسچنجر

ساخت سایت صرافی آنلاین برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال گلدن اکسچنجر گلدن اکسچنجر صرافی…

4 سال قبل

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال چنجلی

طراحی سایت خرید و فروش و صرافی ارز دیجیتال یکی دیگر از نمونه کار های…

4 سال قبل

طراحی سایت صرافی و خرید و فروش بیت کوین

طراحی سایت خرید و فروش و صرافی رمز ارزها مانند بیت کوین، ریپل، تتر و…

4 سال قبل

طراحی سایت ارز دیجیتال

طراحی سایت و اسکریپت ارز دیجیتال با برند دیجیتال ایکس وان Digitalx1 طراحی صفحه اصلی…

4 سال قبل

طراحی سایت و اسکریپت صرافی آنلاین آی آر پی

طراحی سایت صرافی آنلاین پرمیوم ووچر و پرفکت مانی IrPay یک نمونه کار دیگر در…

4 سال قبل