Loading...
سورگ » نمونه کارها » طراحی اپلیکیشن » فروشگاه مواد غذایی خاس مارکت

فروشگاه مواد غذایی خاس مارکت

بهترین راه برای پیش بینی آینده ساخت آن است

طراحی نرم افزار موبایل فروشگاهی اقلام سوپر مارکتی خاس مارکت

طراحی اپلیکیشن اندروید فروشگاهی خاس مارکت که در حوزه اقلام مواد غذایی و سوپر مارکتی فعالیت میکند که این سیستم شامل اپلیکیشن فروشگاه اندروید و اپلیکیشن پیک اندروید و پنل مدیریتی تحت وب در دو سطح مدیر کل و نمایندگی میباشد.
در این سیستم مدیر نرم افزار قادر است که در شهر های دیگر نمایندگی اعطا کند و پنل در اختیار نماینده قرار بگیرد و نماینده قادر است که دسته بندی، محصولات، لیست محدوده های تحت پوشش، بازه های زمانی فعالیت، پیک و … را درج نماید. مدیر کل این سیستم علاوه بر تمام اعمال مدیریتی میتواند در بخش حسابداری پنل مدیریتی اقدام به تسویه با نمانیدگان خود کند و گزارشات مالی را مشاهده کند.
از دیگر امکانات این سیستم بخش های پرفروش ترین محصولات و جدیدترین محصولات و جشنواره محصولات میباشد که هر کدام قابلیت فعالسازی و غیر فعال سازی را از داخل پنل مدیریت دارد. بعنوان مثال برای ایجاد جشنواره مدیریت بازه زمانی از تاریخ ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن ماه جشنواره را فعال میکند و محصولات جشنواره را مشخص میکند و تخفیف روی محصولات اعمال میشود.
اپیلیکشن پیک در این فروشگاه اینترنتی شامل ویژگی های زیادی است و سفارش بعد از پرداخت برای پیک نوتیفکیشن ارسال میشود و پیک سفارش را میبایست تایید کند و بعد از اینکه سفارش را درب منزل تحویل داد میتواند تایید شده را به تحویل شده تغییر دهد و یا اگر تحویل با مشکل مواجه شد میتواند گزارش مشکل را بزند و توضیح دهد.
کاربران(End User) در اپلیکیشنی که توسط مارکت ها مانند کافه بازار در اختیارشان قرار میگیرد میتوانند خرید خود را ثبت و پرداخت کنند. پرداخت در نرم افزار خاس مارکت به دو صورت کیف پول و پرداخت آنلاین صورت میگیرد. مراحل خرید در نرم افزار فروشگاهی ابتدا انتخاب محصولات و درج مشخصات(فقط برای اولین بار) و انتخاب زمان تحویل سفارش و پرداخت میباشد و در چند مرحله ساده و کوتاه خرید انجام میشود. برای دانلود این اپلیکیشن میتوانید به وب سایت خاس مارکت مراجعه نمایید.
اگر نیاز به مشاوره در زمینه ایجاد و راه اندازی فروشگاه اینترنتی داشتید میتوانید با ما ارتباط برقرار کنید.

admin

Share on Telegram Share on Facebook Share on Twitter
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

Top projects