ارز دیجیتال

لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران

در ایران ارزهای دیجتال و رمزارزها از محبوبیت بالایی برخوردار است که همچنین صرافی ارزهای دیجیتال و صرافی رمز ارز ها به صورت گسترده و وسیع در ایران خدمات خود را ارائه میکنند. راه اندازی صرافی آنلاین در آمد بالایی دارد اما مشروط به این است که کاربر جذب کند و کاربران خود را راضی نگه دارد و همچنین اعتبار خود را روز به روز بیشتر کند تا کاربران به صرافی اعتماد کنند و مبالغ بالاتری را تراکنش کنند.

به دلیل درآمد بالای صرافی تعداد افرادی که صرافی ارز دیجیتال راه اندازی کرده اند و یا قصد طراحی سایت یا خرید اسکریپت صرافی ارز دیجیتال را دارند زیاد شده است و در این مطلب قصد معرفی لیست صرافی های آنلاین ارز های دیجیتال به همراه ویژگی های آنها و ارز هایی که کار میکنند را دارم.

صرافی پی ۹۸ (pay98)

پی ۹۸ یک صرافی تمام عیار در حوزه رمز ارزها و ارز های دیجیتالی میباشد که تقریبا همه ارز های موجود را پشتیبانی میکند و سفارشات خرید و فروش را میپذیرد.
همچنین با ارائه خدمات ویژه دانشجویان و گردشگران کلیه پرداخت های مربوط به امور مهاجرت، هزینه های مربوط به ثبت نام و شهریه های دانشگاه و اقامت را برای هموطنان عزیز فراهم می سازد. ازدیگر خدمات پی ۹۸ ویژه وبمستران و برنامه نویسان است که شامل خدماتی همچون انجام امور مربوط به تهیه سرور و خدمات دیتاسنتر، سرویس ها و API های مربوط به برنامه نویسان، سفارش لایسنس نرم افزارهای حرفه ای و فعال سازی حساب دولوپری در اپل و گوگل و بسیاری خدمات دیگر می باشد.
احراز هویت در پی ۹۸ کمی سخت تر از بقیه صرافی ها میباشد و نیاز به احراز هویت موبایل، تلفن، کارت شناسایی، کارت بانکی و درخواست نامه یا قرارداد میباشد.

یکی از معایب پی ۹۸ پورسانت بالای خدمات آن میباشد که کاربران را کمی شاکی کرده است، البته کیفیت و اعتبار pay98 باعث میشود که اغلب کاربران مشکلی با تعرفه های زیاد این صرافی آنلاین نداشته باشند.

خدماتی توسط صرافی پی ۹۸ ارائه میشود:

  • خدمات مربوط به پی پل مانند افتتاح حساب پی پل، شارژ حساب پی پل، فروش پی پل و خرید با پی پل
  • خدمات مربوط به اسکریل مانند افتتاح حساب اسکریل، شارژ حساب اسکریل، فروش اسکریل و خرید با اسکریل
  • خدمات مربوط به پایونیر مانند افتتاح حساب پایونیر، شارژ حساب پایونیر، فروش پایونیر و خرید با پایونیر
  • خدمات خرید گیفت کارت آمازون، گوگل و آیتونز
  • خدمات ویزا کارت
  • خدمات مستر کارت
  • خدمات مربوط به وب مانی مانند افتتاح حساب وب مانی، شارژ حساب وب مانی، فروش وب مانی، خرید با وب مانی و فروش پیمر وب مانی
  • خدمات مربوط به پرفکت مانی مانند افتتاح حساب پرفکت مانی، شارژ حساب پرفکت مانی، فروش پرفکت مانی، خرید با پرفکت مانی، فروش ووچر پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی
  • خدمات مربوط به باینریوم مانند شارژ حساب باینریوم و نقد کردن درآمد باینریوم
  • خدمات مربوط به پی پکس و الیمپ ترید
  • خرید و فروش ارز های دیجیتال مانند بیتکوین، اتریوم، تتر، ریپل، بیت کوین کش و …

صرافی والکس (wallex.market)

صرافی والکس به صورت واسطه ای عمل میکند و بستر خرید و فروش بین کاربران را فراهم مکیند. با والکس خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در محیطی امن و حرفه ای تجربه کنید. در والکس هر کاربر یک کیف پول منحصر به فرد برای خود دارد. در هر کیف پول به ازای هر ارزدیجیتال یک آدرس به کاربر اختصاص داده می‌شود. تمامی دارایی های دیجیتال کاربران به صورت سخت افزاری(cold storage) نگهداری و ذخیره می‌شود.
برای ثبت‌نام در سایت والکس، کافیست ایمیل و رمز مورد نظر خود را وارد کنید و سپس ایمیل خود را تایید نمایید. پس از تایید ایمیل خود، وارد فضای تکمیل حساب کاربری خود می‌شوید که باید اطلاعات خود را تکمیل کنید و پس از تکمیل اطلاعات باید منتظر بایستید تا اطلاعات شما توسط بخش پشتیبانی تایید شود. پس از تایید اطلاعات شما، کد تایید به شماره موبایل شما ارسال می‌شود و شما می‌توانید شروع به خرید بیت کوین یا فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خود کنید.
برای خرید و فروش ارزهای دیجیتالی در سایت والکس، کافی است تا با ثبت نام و احراز هویت در سایت، اقدام به شارژ حساب ریالی و یا حساب های ارزهای دیجیتالی خود نمایید و سپس توسط ثبت سفارش خرید بیت کوین و یا فروش بیت کوین وسایر ارزهای دیجیتال اقدام به مبادله کنید.
برای خرید بیت کوین یا فروش بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال خود باید ثبت سفارش کنید و برای اینکار نیاز دارید تا به قسمت بازار ارز دیجیتال مد نظر خود بروید و براساس اینکه می‌خواهید ارز دیجیتال بخرید و یا بفروشید، اقدام به ثبت سفارش خرید بیت کوین یا فروش بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال با توجه به قیمت مد نظر خود کنید.

خدماتی توسط صرافی wallex ارائه میشود:

  • بستر خرید و فروش بیت کوین بین کاربران
  • بستر خرید و فروش اتریوم بین کاربران
  • بستر خرید و فروش بیت کوین کش بین کاربران
  • بستر خرید و فروش لایت کوین بین کاربران
  • بستر خرید و فروش دش بین کاربران
  • بستر خرید و فروش تتر بین کاربران

کارمزد های والکس:

بیت کوین BTC 0.00025
اتریوم ETH 0.002
بیت کوین کش BCH 0.0001
لایت کوین LTC 0.001
دش DASH 0.002
تتر USDT 2

صرافی بیدارز (bidarz)

بید ارز به صورت واسطه بین فروشنده ارز دیجیتال و خریدار ارز دیجیتال عمل میکند که البته کیف پول ارزی برای کاربران ایجاد نمیشود و کاربر میتواند کیف پول خود را هر جایی که تمایل داشته باشد ایجاد کند و شارژ کند و فقط آگهی فروش خود را نسبت به موجودی خود ثبت کند و در صورت پیدا شدن خریدار از کیف پول خود انتقال میدهد و بعد از انتقال شماره تراکنش TxID را برای مشاهده بید ارز و خریدار اعلام میکند.
مراحل خرید و فروش در بیدارز به این شرح است:

  1. فروشنده پس از ثبت نام و احراز هویت، پیشنهاد فروش خود را ثبت می کند.
  2. افرادی که قصد خرید دارند پس از ثبت نام و احراز هویت می توانند از بین پیشنهادات فروش، پیشنهاد مورد نظر خود را انتخاب کرده و درخواست خرید ثبت کنند.
  3. در این مرحله پس از تائید فروشنده، خریدار مبلغ ریالی معامله را به حساب «بید ارز» واریز می کند.
  4. پس از واریز وجه، فروشنده ارز مجازی را به والت خریدار انتقال داده و لینک تراکنش را ثبت می کند.
  5. پس از تائید انتقال ارز دیجیتال، مبلغ ریالی به حساب فروشنده واریز می گردد.

مبلغی که خریدار آنلاین واریز می کند تا زمان تائید انتقال ارز دیجیتال از طرف فروشنده به والت (کیف پول الترونیکی) خریدار، نزد bidarz به امانت باقی می ماند و اگر به هر دلیلی فروشنده انتقال را انجام ندهد این مبلغ به حساب خریدار استرداد خواهد شد. از طرفی از آنجا که قبل از انتقال ارز دیجیتال خریدار مبلغ ریالی آن را به حساب ما واریز کرده است، فروشنده نیز با اطمینان خاطر می تواند انتقال را انجام دهد. بابت هر معامله موفق ۰.۵٪ (نیم درصد) از هر یک از طرفین معامله به عنوان کارمزد کسر می گردد.
تمامی کاربران جهت خرید و فروش در سامانه باید مراحل احراز هویت شامل ارسال مدارک شناسایی، تائید حساب بانکی، شماره همراه و شماره تلفن ثابت را طی کنند و بید ارز هیچ گونه دخالتی در تعیین قیمت ارزهای دیجیتالی که برای فروش ثبت می شوند ندارد و این فروشنده است که تعیین می کند با چه قیمتی می خواهد ارز دیجیتال خود را بفروشد.

خدماتی توسط صرافی بید ارز ارائه میشود:

  • هر ارزی که تمایل داشتید عم از پرفکت مانی تا لایت کوین و … میتوانید برای فروش آگهی ثبت کنید

صرافی بیت برگ (bitbarg)

بیت برگ به گفته خود یک سایت ساده خرید و فروش ارز های دیجیتالی است و ابته سادگی بیش از اندازه این سایت را میتوانید با ورود به صفحه اول آن متوجه شوید. در بیت برگ تنها کاربرانی را که در سایت درخواست خرید ثبت کرده اند را احراز هویت می کند و کاربرانی که قصد فروش ارز به bitbarg را دارند اصلا نیازی به احراز هویت ندارند.

مدارک مورد نیاز برای احراز هویت:
۱- تصویر کارت ملی یا گواهینامه رانندگی
۲- تصویر سلفی کاربر به همراه کارت ملی و دست نوشته (جهت احراز هویت در بیت برگ)
۳- مالکیت سیمکارتی که با آن در بیت برگ ثبت نام کردید باید بنام شخص خودتان باشد.

خدماتی توسط صرافی بیت برگ ارائه میشود:

  • خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و …
  • ارائه حواله های دانشجویی خرد و کلان در قالب Crypto Currency Transfer
  • پاسخگویی و پشتیبانی به صورت آنلاین توسط کارشناسان بیت برگ

صرافی نوبیتکس (nobitex)

نوبیتکس صرافی به صورت واسطه ای است که امکان خرید و فروش بین کاربران خود را با نظارت خودش فراهم میکند و به گفته نوبیتکس اگر قصد خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را دارید و یا می خواهید دارایی های دیجیتال خود را نقد کنید، نوبیتکس به شما کمک می کند در سریع‌ترین زمان به این هدف برسید. نوبیتکس بازار ایرانی تبادل ارزهای دیجیتال برای کسانی است که به دنبال یک راهکار امن، مطمئن، سریع، راحت و ارزان برای تبدیل دارایی های خود هستند. در این بازار خریداران و فروشندگان با یکدیگر معامله می‌نمایند. از جمله مهم‌ترین دستاوردهای نوبیتکس، کاهش ریسک حاصل از بلوکه شدن اموال فعالان ایرانی در بازارهای خارجی، شفافیت بیش‌تر قیمت ارزهای دیجیتال در بازار ایران برای خریداران و فروشندگان محترم، تبدیل سریع و آسان ریال به ارزهای دیجیتال و برعکس و کاهش هزینه‌های خرید و فروش به دلیل حذف واسطه‌ها می‌باشد. در حال حاضر نوبیتکس در هر معامله نیم درصد هزینه‌ی معامله برداشت می نماید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در نوبیتکس:

  1. ایمیل معتبر
  2. شماره تلفن همراه معتبر
  3. شماره تلفن ثابت معتبر
  4. تصویر کارت ملی (نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، کدملی، شماره شناسنامه)
  5. ارسال مدرک حاوی آدرس درج شده در سایت اعم از قبض تلفن، آب، برق، گاز یا اجاره نامه
  6. کارت بانکی کاربر (واریز تنها از طریق کارت ثبت شده امکان پذیر خواهد بود)
  7. حساب بانکی کاربر (برداشت تنها به حساب ثبت شده امکان پذیر خواهد بود)

نحوه فروش ارز دیجیتال در نوبیتکس: پس از افتتاح حساب در سایت و احراز هویت و تأیید حساب توسط مدیریت سایت، کاربران محترم می توانند با استفاده از آدرس اختصاصی، اقدام به انتقال ارز دیجیتال به کیف پول خود نمایند. پس از تأیید تراکنش در شبکه بلاک‌چین(blockchain)، کیف پول مربوط به رمزارز انتقال یافته به صورت اتوماتیک شارژ خواهد گردید. پس از این مرحله، این امکان وجود دارد تا کاربر، درخواست فروش رمزارز مورد نظر خود را با قیمت و حجم دلخواه ثبت نماید و در صورت وجود خریدار، سفارش خود را تکمیل نماید. پس از انجام فروش، کیف پول ریالی کاربر به صورت اتوماتیک شارژ خواهد شد. سپس، امکان درخواست برداشت ریال از کیف پول به حساب بانکی میسر خواهد بود.

نحوه خرید ارز دیجیتال در نوبیتکس: پس از افتتاح حساب در سایت و احراز هویت و تأیید حساب، کاربران محترم می توانند با استفاده از درگاه بانکی اقدام به شارژ ریالی حساب خود نمایند. پس از شارژ حساب، بلافاصله با استفاده از سیستم سفارش گذاری می توانند درخواست خرید ارز دیجیتال مورد نیاز خود را با قیمت و حجم دلخواه در سایت ثبت نموده و در صورت وجود فروشنده، سفارش خود را تکمیل نمایند. پس از تکمیل خرید، کیف پول مربوط به ارز دیجیتال خریداری شده به صورت اتوماتیک شارژ خواهد شد. سپس، امکان درخواست برداشت ارز دیجیتال از کیف پول اختصاصی هر کاربر میسر خواهد بود.

خدماتی توسط صرافی نوبیتکس ارائه میشود:

  • خرید و فروش بیت کوین
  • خرید و فروش اتریوم
  • خرید و فروش لایت کوین
  • خرید و فروش بیت کوین کش
  • خرید و فروش ریپل
  • خرید و فروش ای او اس EOS
  • خرید و فروش بایننس کوین
  • خرید و فروش استلار
  • خرید و فروش اتریوم کلاسیک
  • خرید و فروش ترون

صرافی اوکی اکسچنج (ok-ex)

اوکی اکسچنج هم مانند بقیه صرافی هایی که معرفی کردیم از معتبر ترین صرافی ارزهای دیجیتال کار خود را از ابتدای سال ۹۵ اغاز کرد! این شرکت با تمرکز بر روی مبادلات ارزهای دیجیتال نسبت به ارایه خدمات خرید بیت کوین، فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با قیمت لحظه ای و تحویل فوری باعث تحولی در بحث مبادلات ارز های دیجیتال شد.
اوکی اکسچنج خدمات خرید و فروش انواع ارز های مطرحو پر طرفدار مانند بیت کوین، ارتیوم، ریپل و تتر و … را بدون واسطه ارائه میکند.

صرافی اکسچنج ۹۸ (xchange98)

صرافی xchange98 شباهت زیادی به pay 98 دارد و خدمات و امکانات مشابه ای را ارائه میکند و همچنین هر دو شرکت در مشهد واقع شده اند که این احتمال وجود دارد مالکان هر دو صرافی یکسان باشد و صرفا برای ایجاد رقابت تعاملی و کنار زدن مابقی رقبا از دو عنوان و برند استفاده میکنند.

خدمات ارائه شده در صرافی ارز دیجیتال xchange98:

  • خدمات مربوط به پی پل مانند افتتاح حساب پی پل، شارژ حساب پی پل، فروش پی پل و خرید با پی پل
  • خدمات مربوط به اسکریل مانند افتتاح حساب اسکریل، شارژ حساب اسکریل، فروش اسکریل و خرید با اسکریل
  • خدمات مربوط به پایونیر مانند افتتاح حساب پایونیر، شارژ حساب پایونیر، فروش پایونیر و خرید با پایونیر
  • خدمات خرید گیفت کارت آمازون، گوگل و آیتونز
  • خدمات ویزا کارت
  • خدمات مستر کارت
  • خدمات مربوط به وب مانی مانند افتتاح حساب وب مانی، شارژ حساب وب مانی، فروش وب مانی، خرید با وب مانی و فروش پیمر وب مانی
  • خدمات مربوط به پرفکت مانی مانند افتتاح حساب پرفکت مانی، شارژ حساب پرفکت مانی، فروش پرفکت مانی، خرید با پرفکت مانی، فروش ووچر پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی
  • خدمات مربوط به باینریوم مانند شارژ حساب باینریوم و نقد کردن درآمد باینریوم
  • خدمات مربوط به پی پکس و الیمپ ترید
  • خرید و فروش ارز های دیجیتال مانند بیتکوین، اتریوم، تتر، ریپل، بیت کوین کش و …

تعداد صرافی های آنلاین در ایران بسیار زیاد است و در این مطلب سعی کردیم لیستی از معروف ترین صرافی های ارز های دیجیتال در ایران را معرفی کنیم و این مطلب میتواند با کمک شما بروزرسانی شود و اگر صرافی معروفی میشناسید و اطلاعاتی از نحوه کارکرد آنها دارید میتوانید نام و لینک صرافی را در قسمت نظرات درج کنید و بعد از تایید در دید عموم قرار بگیرد.

همچنین اگر قصد راه اندازی و طراحی سایت صرافی ارزهای دیجیتال را دارید میتوانید با برقراری ارتباط با شرکت سورگ از نمونه کار ها مطلع شوید و دمو از پنل های کاربری و دمو از پنل ادمین در اختیار شما قرار بگیرد.

صرافی اکسیر(exir)

صرافی اکسیر یک پلتفرم معاملاتی بصورت p2p میباشد که کاربران قادر هستند در مارکت های این صرافی سفارش خود را ثبت کنند. اکسیر با دو یازار اصلی تومان و تتر با حدود ۱۳ ارز در حال حاضر فعالیت میکند.
در این صرافی کاربر قادر است بعنوان مثال در بازار یا مارکت بیتکوین قیمت و مقدار مورد نظر خود را برای خرید یا فروش سفارش بگذارد و توسط کاربران دیگر این معامله پذیرفته شود و ارز منتقل شود.
در صرافی اکسیر کاربر برای هر ارز آدرس کیف پول اختصاصی دارد و میتوانید واریز و برداشت را مشابه صرافی های دیگر انجام دهد و همچنین ارز خریداری شده از بازار به این کیف پول ها اضافه میشود و در صورت نیاز میتوانید ارز خریداری شده را به کیف پول دیگری منتقل کنید.
از امکانات اکسیر پورسانت نسبتا خوب ۴۰ درصدی برای معرفی دوستان یا زیرمجموعه گیری و همچنین دارا بودن اپلیکیشن اندروید با کارایی تقریبا مناسب برای استفاده از خدمات صرافی میباشد.
خدماتی توسط صرافی اکسیر ارائه میشود:

  • خرید و فروش بیت کوین
  • خرید و فروش اتریوم
  • خرید و فروش بیت کوین کش
  • خرید و فروش ریپل
  • خرید و فروش تتر
  • خرید و فروش استلار
  • خرید و فروش مونرو
  • خرید و فروش ترون
  • خرید و فروش یونی
  • خرید و فروش لینک
  • خرید و فروش کاردانو
  • خرید و فروش دای
  • خرید و فروش تزوس

View Comments

  • مقاله خیلی خوبی بود. مرسی. من هم اینو بگم که خیلی از دوستان از صرافی های خارج استفاده می کنن که برای ایرانی ها نیست.
    با تشکر از سایت شما

  • سلام دوستان تقريبااطلاعات جامعي رامطرح نمودند،صرافي بيتمکس واقعاعاليه وچون درايران است بدون ترس ازبلوکه شدن پول ميشه داخلش خريدوفروش رمزارزنمود،کساني که ميخاهندواردسايتش بشندوثبت نام کنندباکدمعرف94202ميتونند ثبت نامشون راانجام بدند،من که راضي هستم

  • سلام خسته نباشی مطالب خیلی مفید بود اگ ممکنه ی صراف انلاین ک دستمزد پائینتری تو خرید میگیره معرفی کنید ممنون میشم.

  • از صرافی digitalx1 پول چنج نکنید دزدن پولو نمیدن
    هرچیم پیام میدی یا زنگ میزنی جواب نمیدن
    لعنت بهشون

  • بدترین صرافی توی ایران همین اکسچنج ۹۸ هست. یه احراز هویت ساده هم بلد نیستن !

  • یکی از صرافی های بدرد نخور اکسکوینو است تماس گرفتند جواب داده ام تایید هم کرده اند باز نوشته جواب نداده اید در صورتی که تایید شده .

  • سلام.صرافی ایران پی - یکی از صرافی های معتبر ایرانی هست که بیش از ۸۲ تا سرویس مختلف برای فریلنسرها و افرادی که در اینترنت فعالیت میکنند ارایه میکنه . https://iranpay.biz سایت http://onpa.top هم یکی دیگه از سایت هایی هست که خدمات ارزی مختلفی رو ارایه میده.

  • سلام
    یک صرافی بی نقص و تمام عیار با قابلیت خرید و فروش بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال و دلار های مختلف ..نزدیک به ۵ سال باش کار میکنم wmzarin

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

طراحی صرافی یا بازار خرید و فروش ارز دیجیتال p2p

صرافی ارز دیجتال شامل انواع مختلفی میباشد که یکی از پر طرفدارترین روش ها، طراحی…

3 سال قبل

انواع روش های صرافی ارزهای دیجیتال یا رمز ارز ها

در این مطلب قصد معرفی و بررسی روش های مختلف کار صرافی فقط در حوزه…

4 سال قبل

طراحی اپلیکیشن سفارش نان

شرکت ما در طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین و اینترنتی نان از سال 1396 تجربه های…

4 سال قبل

۷ کشور برتر برای برون سپاری پروژه های نرم افزاری

بازار جهانی فناوری اطلاعات خیلی بزرگ است و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و…

4 سال قبل

برترین فریمورک های Frameworks طراحی اپلیکیشن موبایل در سال ۲۰۱۹

همیشه تکنولوژی های توسعه نرم افزار در حال تغییر میباشد و انتخاب ابزار مناسب و…

4 سال قبل

آموزش خرید بیت‌ کوین با پی پال

خرید بیت‌ کوین با پی‌پال موضوعی است که درزمینه سرمایه‌گذاری و تجارت بیت‌کوین به شما…

4 سال قبل