Loading...
سورگ » لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران

لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران

افراد موفق كارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلكه كارها را به گونه ای متفاوت انجام می دهند.

لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران

لیست صرافی آنلاین و اینترنتی ارز های دیجیتال معتبر ایرانی

در ایران ارزهای دیجتال و رمزارزها از محبوبیت بالایی برخوردار است که همچنین صرافی ارزهای دیجیتال و صرافی رمز ارز ها به صورت گسترده و وسیع در ایران خدمات خود را ارائه میکنند. راه اندازی صرافی آنلاین در آمد بالایی دارد اما مشروط به این است که کاربر جذب کند و کاربران خود را راضی نگه دارد و همچنین اعتبار خود را روز به روز بیشتر کند تا کاربران به صرافی اعتماد کنند و مبالغ بالاتری را تراکنش کنند.

به دلیل درآمد بالای صرافی تعداد افرادی که صرافی ارز دیجیتال راه اندازی کرده اند و یا قصد طراحی سایت یا خرید اسکریپت صرافی ارز دیجیتال را دارند زیاد شده است و در این مطلب قصد معرفی لیست صرافی های آنلاین ارز های دیجیتال به همراه ویژگی های آنها و ارز هایی که کار میکنند را دارم.
صرافی پی 98

صرافی پی ۹۸ (pay98)

پی ۹۸ یک صرافی تمام عیار در حوزه رمز ارزها و ارز های دیجیتالی میباشد که تقریبا همه ارز های موجود را پشتیبانی میکند و سفارشات خرید و فروش را میپذیرد.
همچنین با ارائه خدمات ویژه دانشجویان و گردشگران کلیه پرداخت های مربوط به امور مهاجرت، هزینه های مربوط به ثبت نام و شهریه های دانشگاه و اقامت را برای هموطنان عزیز فراهم می سازد. ازدیگر خدمات پی ۹۸ ویژه وبمستران و برنامه نویسان است که شامل خدماتی همچون انجام امور مربوط به تهیه سرور و خدمات دیتاسنتر، سرویس ها و API های مربوط به برنامه نویسان، سفارش لایسنس نرم افزارهای حرفه ای و فعال سازی حساب دولوپری در اپل و گوگل و بسیاری خدمات دیگر می باشد.
احراز هویت در پی ۹۸ کمی سخت تر از بقیه صرافی ها میباشد و نیاز به احراز هویت موبایل، تلفن، کارت شناسایی، کارت بانکی و درخواست نامه یا قرارداد میباشد.

یکی از معایب پی ۹۸ پورسانت بالای خدمات آن میباشد که کاربران را کمی شاکی کرده است، البته کیفیت و اعتبار pay98 باعث میشود که اغلب کاربران مشکلی با تعرفه های زیاد این صرافی آنلاین نداشته باشند.

خدماتی توسط صرافی پی ۹۸ ارائه میشود:

  • خدمات مربوط به پی پل مانند افتتاح حساب پی پل، شارژ حساب پی پل، فروش پی پل و خرید با پی پل
  • خدمات مربوط به اسکریل مانند افتتاح حساب اسکریل، شارژ حساب اسکریل، فروش اسکریل و خرید با اسکریل
  • خدمات مربوط به پایونیر مانند افتتاح حساب پایونیر، شارژ حساب پایونیر، فروش پایونیر و خرید با پایونیر
  • خدمات خرید گیفت کارت آمازون، گوگل و آیتونز
  • خدمات ویزا کارت
  • خدمات مستر کارت
  • خدمات مربوط به وب مانی مانند افتتاح حساب وب مانی، شارژ حساب وب مانی، فروش وب مانی، خرید با وب مانی و فروش پیمر وب مانی
  • خدمات مربوط به پرفکت مانی مانند افتتاح حساب پرفکت مانی، شارژ حساب پرفکت مانی، فروش پرفکت مانی، خرید با پرفکت مانی، فروش ووچر پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی
  • خدمات مربوط به باینریوم مانند شارژ حساب باینریوم و نقد کردن درآمد باینریوم
  • خدمات مربوط به پی پکس و الیمپ ترید
  • خرید و فروش ارز های دیجیتال مانند بیتکوین، اتریوم، تتر، ریپل، بیت کوین کش و …

صرافی والکس wallex.market

صرافی والکس (wallex.market)

صرافی والکس به صورت واسطه ای عمل میکند و بستر خرید و فروش بین کاربران را فراهم مکیند. با والکس خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در محیطی امن و حرفه ای تجربه کنید. در والکس هر کاربر یک کیف پول منحصر به فرد برای خود دارد. در هر کیف پول به ازای هر ارزدیجیتال یک آدرس به کاربر اختصاص داده می‌شود. تمامی دارایی های دیجیتال کاربران به صورت سخت افزاری(cold storage) نگهداری و ذخیره می‌شود.
برای ثبت‌نام در سایت والکس، کافیست ایمیل و رمز مورد نظر خود را وارد کنید و سپس ایمیل خود را تایید نمایید. پس از تایید ایمیل خود، وارد فضای تکمیل حساب کاربری خود می‌شوید که باید اطلاعات خود را تکمیل کنید و پس از تکمیل اطلاعات باید منتظر بایستید تا اطلاعات شما توسط بخش پشتیبانی تایید شود. پس از تایید اطلاعات شما، کد تایید به شماره موبایل شما ارسال می‌شود و شما می‌توانید شروع به خرید بیت کوین یا فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خود کنید.
برای خرید و فروش ارزهای دیجیتالی در سایت والکس، کافی است تا با ثبت نام و احراز هویت در سایت، اقدام به شارژ حساب ریالی و یا حساب های ارزهای دیجیتالی خود نمایید و سپس توسط ثبت سفارش خرید بیت کوین و یا فروش بیت کوین وسایر ارزهای دیجیتال اقدام به مبادله کنید.
برای خرید بیت کوین یا فروش بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال خود باید ثبت سفارش کنید و برای اینکار نیاز دارید تا به قسمت بازار ارز دیجیتال مد نظر خود بروید و براساس اینکه می‌خواهید ارز دیجیتال بخرید و یا بفروشید، اقدام به ثبت سفارش خرید بیت کوین یا فروش بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال با توجه به قیمت مد نظر خود کنید.

خدماتی توسط صرافی wallex ارائه میشود:

  • بستر خرید و فروش بیت کوین بین کاربران
  • بستر خرید و فروش اتریوم بین کاربران
  • بستر خرید و فروش بیت کوین کش بین کاربران
  • بستر خرید و فروش لایت کوین بین کاربران
  • بستر خرید و فروش دش بین کاربران
  • بستر خرید و فروش تتر بین کاربران

کارمزد های والکس:

بیت کوینBTC 0.00025
اتریومETH 0.002
بیت کوین کشBCH 0.0001
لایت کوینLTC 0.001
دشDASH 0.002
تترUSDT 2

صرافی بیدارز

صرافی بیدارز (bidarz)

بید ارز به صورت واسطه بین فروشنده ارز دیجیتال و خریدار ارز دیجیتال عمل میکند که البته کیف پول ارزی برای کاربران ایجاد نمیشود و کاربر میتواند کیف پول خود را هر جایی که تمایل داشته باشد ایجاد کند و شارژ کند و فقط آگهی فروش خود را نسبت به موجودی خود ثبت کند و در صورت پیدا شدن خریدار از کیف پول خود انتقال میدهد و بعد از انتقال شماره تراکنش TxID را برای مشاهده بید ارز و خریدار اعلام میکند.
مراحل خرید و فروش در بیدارز به این شرح است:

  1. فروشنده پس از ثبت نام و احراز هویت، پیشنهاد فروش خود را ثبت می کند.
  2. افرادی که قصد خرید دارند پس از ثبت نام و احراز هویت می توانند از بین پیشنهادات فروش، پیشنهاد مورد نظر خود را انتخاب کرده و درخواست خرید ثبت کنند.
  3. در این مرحله پس از تائید فروشنده، خریدار مبلغ ریالی معامله را به حساب «بید ارز» واریز می کند.
  4. پس از واریز وجه، فروشنده ارز مجازی را به والت خریدار انتقال داده و لینک تراکنش را ثبت می کند.
  5. پس از تائید انتقال ارز دیجیتال، مبلغ ریالی به حساب فروشنده واریز می گردد.

مبلغی که خریدار آنلاین واریز می کند تا زمان تائید انتقال ارز دیجیتال از طرف فروشنده به والت (کیف پول الترونیکی) خریدار، نزد bidarz به امانت باقی می ماند و اگر به هر دلیلی فروشنده انتقال را انجام ندهد این مبلغ به حساب خریدار استرداد خواهد شد. از طرفی از آنجا که قبل از انتقال ارز دیجیتال خریدار مبلغ ریالی آن را به حساب ما واریز کرده است، فروشنده نیز با اطمینان خاطر می تواند انتقال را انجام دهد. بابت هر معامله موفق ۰.۵٪ (نیم درصد) از هر یک از طرفین معامله به عنوان کارمزد کسر می گردد.
تمامی کاربران جهت خرید و فروش در سامانه باید مراحل احراز هویت شامل ارسال مدارک شناسایی، تائید حساب بانکی، شماره همراه و شماره تلفن ثابت را طی کنند و بید ارز هیچ گونه دخالتی در تعیین قیمت ارزهای دیجیتالی که برای فروش ثبت می شوند ندارد و این فروشنده است که تعیین می کند با چه قیمتی می خواهد ارز دیجیتال خود را بفروشد.

خدماتی توسط صرافی بید ارز ارائه میشود:

  • هر ارزی که تمایل داشتید عم از پرفکت مانی تا لایت کوین و … میتوانید برای فروش آگهی ثبت کنید

صرافی بیت برگ (bitbarg)

بیت برگ به گفته خود یک سایت ساده خرید و فروش ارز های دیجیتالی است و ابته سادگی بیش از اندازه این سایت را میتوانید با ورود به صفحه اول آن متوجه شوید. در بیت برگ تنها کاربرانی را که در سایت درخواست خرید ثبت کرده اند را احراز هویت می کند و کاربرانی که قصد فروش ارز به bitbarg را دارند اصلا نیازی به احراز هویت ندارند.

مدارک مورد نیاز برای احراز هویت:
۱- تصویر کارت ملی یا گواهینامه رانندگی
۲- تصویر سلفی کاربر به همراه کارت ملی و دست نوشته (جهت احراز هویت در بیت برگ)
۳- مالکیت سیمکارتی که با آن در بیت برگ ثبت نام کردید باید بنام شخص خودتان باشد.

خدماتی توسط صرافی بیت برگ ارائه میشود:

  • خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و …
  • ارائه حواله های دانشجویی خرد و کلان در قالب Crypto Currency Transfer
  • پاسخگویی و پشتیبانی به صورت آنلاین توسط کارشناسان بیت برگ

صرافی نوبیتکس (nobitex)

صرافی نوبیتکس (nobitex)

نوبیتکس صرافی به صورت واسطه ای است که امکان خرید و فروش بین کاربران خود را با نظارت خودش فراهم میکند و به گفته نوبیتکس اگر قصد خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را دارید و یا می خواهید دارایی های دیجیتال خود را نقد کنید، نوبیتکس به شما کمک می کند در سریع‌ترین زمان به این هدف برسید. نوبیتکس بازار ایرانی تبادل ارزهای دیجیتال برای کسانی است که به دنبال یک راهکار امن، مطمئن، سریع، راحت و ارزان برای تبدیل دارایی های خود هستند. در این بازار خریداران و فروشندگان با یکدیگر معامله می‌نمایند. از جمله مهم‌ترین دستاوردهای نوبیتکس، کاهش ریسک حاصل از بلوکه شدن اموال فعالان ایرانی در بازارهای خارجی، شفافیت بیش‌تر قیمت ارزهای دیجیتال در بازار ایران برای خریداران و فروشندگان محترم، تبدیل سریع و آسان ریال به ارزهای دیجیتال و برعکس و کاهش هزینه‌های خرید و فروش به دلیل حذف واسطه‌ها می‌باشد. در حال حاضر نوبیتکس در هر معامله نیم درصد هزینه‌ی معامله برداشت می نماید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در نوبیتکس:

  1. ایمیل معتبر
  2. شماره تلفن همراه معتبر
  3. شماره تلفن ثابت معتبر
  4. تصویر کارت ملی (نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، کدملی، شماره شناسنامه)
  5. ارسال مدرک حاوی آدرس درج شده در سایت اعم از قبض تلفن، آب، برق، گاز یا اجاره نامه
  6. کارت بانکی کاربر (واریز تنها از طریق کارت ثبت شده امکان پذیر خواهد بود)
  7. حساب بانکی کاربر (برداشت تنها به حساب ثبت شده امکان پذیر خواهد بود)

نحوه فروش ارز دیجیتال در نوبیتکس: پس از افتتاح حساب در سایت و احراز هویت و تأیید حساب توسط مدیریت سایت، کاربران محترم می توانند با استفاده از آدرس اختصاصی، اقدام به انتقال ارز دیجیتال به کیف پول خود نمایند. پس از تأیید تراکنش در شبکه بلاک‌چین(blockchain)، کیف پول مربوط به رمزارز انتقال یافته به صورت اتوماتیک شارژ خواهد گردید. پس از این مرحله، این امکان وجود دارد تا کاربر، درخواست فروش رمزارز مورد نظر خود را با قیمت و حجم دلخواه ثبت نماید و در صورت وجود خریدار، سفارش خود را تکمیل نماید. پس از انجام فروش، کیف پول ریالی کاربر به صورت اتوماتیک شارژ خواهد شد. سپس، امکان درخواست برداشت ریال از کیف پول به حساب بانکی میسر خواهد بود.

نحوه خرید ارز دیجیتال در نوبیتکس: پس از افتتاح حساب در سایت و احراز هویت و تأیید حساب، کاربران محترم می توانند با استفاده از درگاه بانکی اقدام به شارژ ریالی حساب خود نمایند. پس از شارژ حساب، بلافاصله با استفاده از سیستم سفارش گذاری می توانند درخواست خرید ارز دیجیتال مورد نیاز خود را با قیمت و حجم دلخواه در سایت ثبت نموده و در صورت وجود فروشنده، سفارش خود را تکمیل نمایند. پس از تکمیل خرید، کیف پول مربوط به ارز دیجیتال خریداری شده به صورت اتوماتیک شارژ خواهد شد. سپس، امکان درخواست برداشت ارز دیجیتال از کیف پول اختصاصی هر کاربر میسر خواهد بود.

خدماتی توسط صرافی نوبیتکس ارائه میشود:

  • خرید و فروش بیت کوین
  • خرید و فروش اتریوم
  • خرید و فروش لایت کوین
  • خرید و فروش بیت کوین کش
  • خرید و فروش ریپل
  • خرید و فروش ای او اس EOS
  • خرید و فروش بایننس کوین
  • خرید و فروش استلار
  • خرید و فروش اتریوم کلاسیک
  • خرید و فروش ترون

صرافی اوکی اکسچنج

صرافی اوکی اکسچنج (ok-ex)

اوکی اکسچنج هم مانند بقیه صرافی هایی که معرفی کردیم از معتبر ترین صرافی ارزهای دیجیتال کار خود را از ابتدای سال ۹۵ اغاز کرد! این شرکت با تمرکز بر روی مبادلات ارزهای دیجیتال نسبت به ارایه خدمات خرید بیت کوین، فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با قیمت لحظه ای و تحویل فوری باعث تحولی در بحث مبادلات ارز های دیجیتال شد.
اوکی اکسچنج خدمات خرید و فروش انواع ارز های مطرحو پر طرفدار مانند بیت کوین، ارتیوم، ریپل و تتر و … را بدون واسطه ارائه میکند.

صرافی xchange98

صرافی اکسچنج ۹۸ (xchange98)

صرافی xchange98 شباهت زیادی به pay 98 دارد و خدمات و امکانات مشابه ای را ارائه میکند و همچنین هر دو شرکت در مشهد واقع شده اند که این احتمال وجود دارد مالکان هر دو صرافی یکسان باشد و صرفا برای ایجاد رقابت تعاملی و کنار زدن مابقی رقبا از دو عنوان و برند استفاده میکنند.

خدمات ارائه شده در صرافی ارز دیجیتال xchange98:

  • خدمات مربوط به پی پل مانند افتتاح حساب پی پل، شارژ حساب پی پل، فروش پی پل و خرید با پی پل
  • خدمات مربوط به اسکریل مانند افتتاح حساب اسکریل، شارژ حساب اسکریل، فروش اسکریل و خرید با اسکریل
  • خدمات مربوط به پایونیر مانند افتتاح حساب پایونیر، شارژ حساب پایونیر، فروش پایونیر و خرید با پایونیر
  • خدمات خرید گیفت کارت آمازون، گوگل و آیتونز
  • خدمات ویزا کارت
  • خدمات مستر کارت
  • خدمات مربوط به وب مانی مانند افتتاح حساب وب مانی، شارژ حساب وب مانی، فروش وب مانی، خرید با وب مانی و فروش پیمر وب مانی
  • خدمات مربوط به پرفکت مانی مانند افتتاح حساب پرفکت مانی، شارژ حساب پرفکت مانی، فروش پرفکت مانی، خرید با پرفکت مانی، فروش ووچر پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی
  • خدمات مربوط به باینریوم مانند شارژ حساب باینریوم و نقد کردن درآمد باینریوم
  • خدمات مربوط به پی پکس و الیمپ ترید
  • خرید و فروش ارز های دیجیتال مانند بیتکوین، اتریوم، تتر، ریپل، بیت کوین کش و …

تعداد صرافی های آنلاین در ایران بسیار زیاد است و در این مطلب سعی کردیم لیستی از معروف ترین صرافی های ارز های دیجیتال در ایران را معرفی کنیم و این مطلب میتواند با کمک شما بروزرسانی شود و اگر صرافی معروفی میشناسید و اطلاعاتی از نحوه کارکرد آنها دارید میتوانید نام و لینک صرافی را در قسمت نظرات درج کنید و بعد از تایید در دید عموم قرار بگیرد.

همچنین اگر قصد راه اندازی و طراحی سایت صرافی ارزهای دیجیتال را دارید میتوانید با برقراری ارتباط با شرکت سورگ از نمونه کار ها مطلع شوید و دمو از پنل های کاربری و دمو از پنل ادمین در اختیار شما قرار بگیرد.
صرافی اکسیر

صرافی اکسیر(exir)

صرافی اکسیر یک پلتفرم معاملاتی بصورت p2p میباشد که کاربران قادر هستند در مارکت های این صرافی سفارش خود را ثبت کنند. اکسیر با دو یازار اصلی تومان و تتر با حدود ۱۳ ارز در حال حاضر فعالیت میکند.
در این صرافی کاربر قادر است بعنوان مثال در بازار یا مارکت بیتکوین قیمت و مقدار مورد نظر خود را برای خرید یا فروش سفارش بگذارد و توسط کاربران دیگر این معامله پذیرفته شود و ارز منتقل شود.
در صرافی اکسیر کاربر برای هر ارز آدرس کیف پول اختصاصی دارد و میتوانید واریز و برداشت را مشابه صرافی های دیگر انجام دهد و همچنین ارز خریداری شده از بازار به این کیف پول ها اضافه میشود و در صورت نیاز میتوانید ارز خریداری شده را به کیف پول دیگری منتقل کنید.
از امکانات اکسیر پورسانت نسبتا خوب ۴۰ درصدی برای معرفی دوستان یا زیرمجموعه گیری و همچنین دارا بودن اپلیکیشن اندروید با کارایی تقریبا مناسب برای استفاده از خدمات صرافی میباشد.
خدماتی توسط صرافی اکسیر ارائه میشود:

  • خرید و فروش بیت کوین
  • خرید و فروش اتریوم
  • خرید و فروش بیت کوین کش
  • خرید و فروش ریپل
  • خرید و فروش تتر
  • خرید و فروش استلار
  • خرید و فروش مونرو
  • خرید و فروش ترون
  • خرید و فروش یونی
  • خرید و فروش لینک
  • خرید و فروش کاردانو
  • خرید و فروش دای
  • خرید و فروش تزوس

admin
Share on Telegram Share on Facebook Share on Twitter
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3.5]

93 دیدگاه


رامین

مقاله خیلی خوبی بود. مرسی. من هم اینو بگم که خیلی از دوستان از صرافی های خارج استفاده می کنن که برای ایرانی ها نیست.
با تشکر از سایت شما

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ ۲۲:۳۰

محمدعل

سلام دوستان تقريبااطلاعات جامعي رامطرح نمودند،صرافي بيتمکس واقعاعاليه وچون درايران است بدون ترس ازبلوکه شدن پول ميشه داخلش خريدوفروش رمزارزنمود،کساني که ميخاهندواردسايتش بشندوثبت نام کنندباکدمعرف۹۴۲۰۲ميتونند ثبت نامشون راانجام بدند،من که راضي هستم

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ ۰۲:۰۰

L.Alinezhad

سلام خسته نباشی مطالب خیلی مفید بود اگ ممکنه ی صراف انلاین ک دستمزد پائینتری تو خرید میگیره معرفی کنید ممنون میشم.

۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۱۰:۳۶

Yari

از صرافی digitalx1 پول چنج نکنید دزدن پولو نمیدن
هرچیم پیام میدی یا زنگ میزنی جواب نمیدن
لعنت بهشون

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ ۰۱:۱۹

مهدی یوسف پور

بدترین صرافی توی ایران همین اکسچنج ۹۸ هست. یه احراز هویت ساده هم بلد نیستن !

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ ۱۵:۴۴

مجید

یکی از صرافی های بدرد نخور اکسکوینو است تماس گرفتند جواب داده ام تایید هم کرده اند باز نوشته جواب نداده اید در صورتی که تایید شده .

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۲۱:۵۸

رضا

جالبه بید ارز هم تو مشهد فعالیت میکنه!!!

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ۰۰:۱۵

مریم

سلام، ینی سایت نیک پرداخت معتبر نیست که اسمش نیومده؟!

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ ۱۵:۲۹

اسماعیل حجتی

سلام.صرافی ایران پی – یکی از صرافی های معتبر ایرانی هست که بیش از ۸۲ تا سرویس مختلف برای فریلنسرها و افرادی که در اینترنت فعالیت میکنند ارایه میکنه . https://iranpay.biz سایت http://onpa.top هم یکی دیگه از سایت هایی هست که خدمات ارزی مختلفی رو ارایه میده.

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ ۲۱:۳۵

رحیم

سلام
یک صرافی بی نقص و تمام عیار با قابلیت خرید و فروش بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال و دلار های مختلف ..نزدیک به ۵ سال باش کار میکنم wmzarin

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ ۰۳:۱۳

سینا

صرافی pay 98 بشدت صرافی بدی هست ، موقع خرید گرون ترین قیمت رو میده موقع خرید کمترین پرداختی رو میده ، صرافی با قیمت خوب و معتبر اگر میخواید من ارزخانه و ولکس رو پیشنهاد میدم بهتون

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ ۱۴:۵۲

مرتضی صفدری

سلام خواهشا اصلا تو صرافی های ایرانی کار نکنید من با نیل مارکت کار کردم برای بچه های تبریز هستش نیل مارکت اول اومدن حسابم بلاک کردن بعد دوماه کل حسابم که ۰.۹دهم بیت کوین بود خالی کردن مدیرش هم حمید رضا احمد زاده است کلا کلاهبردار هستن

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ ۰۳:۵۴

مریم

چه طور ادعا میکنید معتبرن در حالی که نماد اعتماد الکترونیکی ندارن؟

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۲۰:۳۸

    admin

    به صرافی ها فعلا نماد اعتماد الکترونیک نمیدن که این دوستان بتونن بگیرن!
    معتبرن چون مدت هاست دارن کار میکنن و شما میتونی از صرافی های معتبر خارجی استفاده کنی

    ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ ۱۵:۳۴

ابراهیم اسدی

صرافی کریپتولند بدترین و بدقول ترین صرافی ایرانی است . اوایل خوب بود ولی الان یکماه هست که صدای همه رو درآورده ، البته توی گروههای خود کریپتولند بیش از ۱۰۰ تا ادمین شبانه روزی هستند و اجازه نمیدند شما انتقاد کنی یا مشکلت رو بگی که بقیه هم بفهمن.
وقتی میخای پول واریز کنی بدون هیچ مشکلی در کسری از ثانیه انجام میشه ولی امان از زمانی که بخواهید برداشت کنید چه ریال چه رمز ارز . آسمون و زمین رو به هم میدوزن که بالای ۱ هفته برداشت شما از صرافیشون انجام نشه . ساعتها باید پشت تلفن پشتیبانی منتظر باشی و آخرش هم فقط میگن فنی چیزی به ما اعلام نکرده ، اصلا معلوم نیست واحد فنی که نمیتونه مشکلی رو بعد از یک هفته حل کنه چرا باید وجود داشته باشه.
بعد از تمامی درگیریهایی که با کریپتولند داشتم ، الان چند روزه رفتم سمت نوبیتکس ، غیر شلوغ بودن پشتیبانی برای احراز هویت واقعا هیچ ایرادی نمیشه بهشون گرفت. در کمتر از ۱۰ دقیقه تمامی برداشتهای ارزی انجام میشه هیچ ربطی هم به میزان ارز نداره.واقعا نوبیتکس رو پیشنهاد میدم ولی ضعف در واحد احراز هویتشون شدیدا احساس میشه

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ ۱۹:۲۱

سلمان

سلام
بنده بیش از چهارسال در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می کنم. باهمه صرافی ها کم وبیش کار کردم و ارزیابیشون کردم. معتبرترین،منصرفترین(گرانتر از همه صرفی ها از شما خریداری می کند و ارزانتر از همه صرافی ها بع شما می فروشد،کارمزد انتقال و چنج کردن بسیار ناچیز است) و بهترین صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو می باشد فقط یک ایراد دارد اپلیکیشن برای اپل ندارد.

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۰۶:۳۸

اکرامی

سلام دوست عزیز من اکرامی هستم الان حدود دو ماه حساب منو صرافی کریپتولند بلاک کرده هفته ای یک بارم تماس میگیرم اما هنوز درگیرم با صرافیشون . تمام اطرافیانم هم تو این صرافی بودن بعد از این که حساب من و با کلی تتر بلاک کردن بهشون اطلاع دادم و سریع اومدن بیرون خودم هم از طریق پلیس فتا اقدام کردم انشالله که زودتر دستشون رو بشه بیشتر از این ملت تو وضعیت بد جامعه ضرر نکنن

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۱:۰۳

آریا محمدی

“توکن باز” مرجع مقایسه بهترین قیمت های صرافی ها
بهترین قیمت ارزهای دیجیتالت رو پیدا کن و مبادله کن

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۰۹:۳۷

bitb

افتضاح ترین صرافی (بیت برگ) با مشکلات فراوان و کارمزد عجیب . صفحه رفرش بشه فاکتور بهت نمیده . لحظه ای که میخوای بخری یا بفروشی قیمت نهایی رو بهت نمیده و خودشون فاکتور رو دست کاری میکنن هم از لحاظ قیمت هم از زمان واریز پول همه رو ویرایش میکنن

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۱۹:۲۹

حسین

صرافی های ایرانی پول خون باباشون رو دستمزد میگیرن اصلا به صرفه نیست باهاشون کار کنی فقط باینانس از صرافی ایرانی تتر بگیری فقط اونم مجبوری

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ ۱۶:۲۳

وحید

لذت ترید کردن توی صرافی والکس رو از دست ندید . واقعا به سازندگانش دست مریزاد میگم ??

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۲۰:۳۳

مهسا

نوبیتکس خیلی مزخرفه هم گرونه هم اینکه برای احراز هویت خیلی سختگیری الکی میکنن

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۱۶:۲۲

رضا

سلام صرافی نوبیتکس بهترین صرافی ایران هست و بهتر از اون دیگه نیست تو رده بندی ها اوله خدمات عالیه و فوق العاده هست کاملا معتبر معتبر فقط با نوبیتکس کار کنید در ایران

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ ۰۰:۰۲

آران جبینی

صرافی ارزخانه بسیار صرافی بدرد نخوریه.اصلا ازش استفاده نکنین.

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۱۳:۱۸

مهرداد اقابابایی

دوستان من حدود یک سال هست که از صرافیهای مختلف ارز دیجیتال مثل والکس، بید ارز و نوبیتکس، استفاده میکنم وبه نظر من نوبیتکس از همشون بهتره تا حالا بدقولی ازشون ندیدم، لینک سایت را براتون میگذارم، میتونید متصل و پس از کسب اطلاعات واموزشهای لازم جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال ثبت نام و کسب درامد کنید.

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۲۳:۰۸

فیروز

با سلام صرافی نوبیتکس هم عالیه من یه مدتی میشه که باهاشون کار میکنم کارشون درسته واقعا عالیه

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ ۱۸:۲۱

حمیدرضا روشا

سلام دوستان
هرجا میرین فقط نوبیتکس نرین که مزخرفترینه نه میتونی معامله کنی نه جوابگویی دارن پول ریختم نمیتونم کاری کنم

۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۱۲:۵۹

حمید مقدم

سلام .خواستم فقط اطلاع رسانی کنم که اگه میخواین زندگیتون رو به باد بدین برین صرافی نوبیتکس .کثیف تر از این صرافی وجود نداره

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ۰۳:۰۱

علی

صرافی نوبیتکس افتضاح هست هر وقت بازار کمترین تکونی میخوره سامانه کلا می ترکه بعدش هم از سامانه پرت می کنه دیگه نمیشه واردش شد هیچ کس هم پاسخگو نیست همین دیشب و امروز شما نگاه کنید واقعا باید برای اینها متاسف بود

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۱۴:۴۷

مهندس مهدی

سلام
صرافی شهرکوین ، قیمت فروش اش یکم بالاست ولی قیمت خریدش خوبه و پشتیبانی ایش هم عالیه ، اگه بخواهین بفروشین بهش بفروشین که با انصاف هست.

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۰۲:۲۱

رضا سمیکار

عجیبه که نظرات دوستان انقدر با هم تناقض داره!
یکی میگه نوبیتکس بی نظیره و یکی دیگه میگه افتضاهه!!!
این همه تناقض مگه میشه؟! به نظر من یجای کار ایراد داره.
لطفا کلی گویی نکنید اینجوری کسی نمی تونه درست تصمیم بگیره

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۱۳:۰۷

رحیم رحمانی

لطفاً در مورد صرافی ارزجو اگه اطلاعاتی دارین بفرمایین

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۲۱:۴۱

کامی

صرافی کریپتولند نرید با عرض پوزش اما دزد هستن حساب منو با موجودی خیلی زیادی بلاک کردند! الان هم هرچی زنگ میزنم و پیام میدم کسی پاسخگو نیست!

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ۲۱:۵۵

نیما ساکتی

دوستان ببینید من ده ساله دارم کار میکنم بخدا هیچ صرافی مثل ارزخانه نیست هم معتبر بودن و هم محیط عالی باقی اصلا حس خوبی نمیدن شما تو ارزخانه نمودار انلاین و خرید و فروش عالی دارید بیایید امتحان کنید دعا میکنید بعد بهتون معرفی کردم

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۱۴:۱۱

Amin

اگه دنبال ترید حرفه ای هستید سایت های بین المللی مثل بایننس پیشنهاد میشه اما به خاطر تحریم ها ریسک بالایی داره که داراییتون بلاکه نشه و حتمی باید با ای پی ثابت باشید و …
پیشنهاد من واسه سرمایه گذاری و ترید عادی استفاده از صرافی های ایرانی هست که به صورت واسطه بین خریدار و فروشنده عمل میکنن و کارمزد بالایی هم ندارند.
بین صرافی های ایرانی که دوستمون ذکر کردن معروف ترین و مورد اعتماد ترین ها شون والکس و نوبیتکس هستن
بخوام بنا به تجربه مقایسه کنم نوبیتکس نوآور تر هستش و اپلیکیشن موبایل هم داره و از ارز های مختلف بیشتری نسبت به والکس پشتیبانی میکنه و .۰۵ درصد هم کارمزد کمتری داره.
اما والکس از ارز های کمتری پشتیبانی میکنه، بسیار مورد اطمینان هست، میزان معاملات و نقد شوندگی بیشتری تور ارز بیت کوین داره اما اپلیکشن موبایل نداره و فقط از ۵ ارز پشتیبانی میکنه
یه ویژگی مثبت اینکه اگه با لینک ها معرف عضو بشید دو معامله اولیه بدون کارمزد بهتون میده
!!!!!!!!!!! تذکر: هیچ وقت مبالغ زیادی رو توی صرافی ها نگهداری نکنید و اونارو منتقل کنید به کیف پولتون!!!!!!!!!!!
و اینکه هرچه زودتر وارد این بازار رو به رشد شوید و حداقل آشنایی رو با این بازار کسب کنید

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۲۲:۱۲

AMIR

نوبیتکس کلاهبرداره دوستان مراقب باشید.مخصوصا زمانی که یک ارز دیجیتال داره میره بالا”اونموقع اکثر کاربرارو محدود میکنن سایتشون خییییلی خییییلی افت داره .قیمت های خریداران و فروشندگان و معامله گران اصلا همخوانی نداره از بس سایتشون کند کار میکنه.ووووو…..دوستان لطفا مراقب باشید. بهترین صرافی صرافی بایننس هرچند خارجی امااااا فوق العاده عالی

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۱۱:۱۲

نیما احمدی

سمت نوبیتکس اصلا نرید.
به محض جابجایی قیمت ارز ها سایت هنگ می‌کنه
تغییر سطوح ش بسته شده و در سطح فعلی (۱) فقط میتونین روزانه ۵۰۰ هزار تومان واریز و ۲۰ میلیون برداشت کنید.
اپلیکشن حتی نمیتونه یه تاریخچه معاملات رو بالا بیاره.
دو ساله دارم با ارز ها کار میکنم ، ارز توی صرافی ایرانی نگه ندارید از بایننس با آی پی غیر ایران و آمریکا و ثابت استفاده کنید. برای نقد کردن به تومان به تتر تبدیل کنید بعد در صرافی که بهتر تسویه میکنه به تومان تبدیل کنید.

۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۱۶:۰۸

فرزاد

سلام
من هم در نوبیتکس ثبت نام کردم و هم در اوکی اکسچینج
تفاوت ایندو در چند مورد میباشد

نو بیتکس: ۱) تعداد افراد بیشتر ۲)پشتیبانی از ۱۲ رمز ارز
اوکی اکسچینج: ۱) محیطی بهتر نسبت نوبیتیکس ۲) پشتیبانی از ۵ رمز ارز به صورت مستقیم در برنامه ۳)خرید با واسطه ۳۰۰ رمز ارز

پیشنهاد بنده در هردو ثبت نام کنید

سایبت ثبت نام در اوکی اکسچینج

کد معرف ۷۹۱۸۹

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ ۰۰:۳۶

حمید

منکه با ارزجو کار میکنم فعلا عالیه…فقط سایت کمی کند بود که بهتر شده مثلا به روز رسانیها هر ۳۰ ثانیه یا ۶۰ ثانیه است که کند کرده..برای ما ایرانیها هر ۱۰ دقیقه باشه خوبه….هم احراز هویتش خوبه وهم من یکبار ادرس کیف پول را اشتباه دادم ۴۸ ساعت مهلت داد بعدش پول را برگرداند..از نظر من عالیه..کاش کیف پولش ارزهای بیشتری را ساپورت میکرد.با کد معرف۷۵۵۹۴۸۳۰ثبت نام کنید و حالش را ببرید

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ ۱۱:۲۲

morteza

از تناقض کامنتها معلومه که اکثر کامنتها از طرف خود صرافی ها بوده که بیشتر جنبه تبلیغاتی داره

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ ۱۱:۲۷

    admin

    بیشتر دوستان فقط لینک رفرال یا زیر مجموعه گیری میذارن و برخی تعریف و تمجید ها واقعی نیستند

    ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ۱۰:۳۶

alj

صرافی ام دبلیو زرین بهترین صرافی هست و قیمت هاشو من مقایسه کردم با صرافی های دیگه خیلی منصفانه است و کارمزدش از همه صرافی ها پایینتره

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ ۱۲:۳۹

Benyamin

دوستان لطفا نظرتون رو نسبت به صرافی اکسفور آی آر بفرمایید .ممنون میشم

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ ۱۶:۲۷

mehdi mohamadi

سلام لینک نوبیتکس رو فرستادم در حال حاظر من با تجربه چند ساله ام بهترین صرافی که میتونم بهتون پیشنهاد بدم‌
از لینک زیر نوبیتکس را دانلود کن تا با اطمینان خاطر وارد بازار ارزهای دیجیتال شی
https://cafebazaar.ir/app/market.nobitex
کد دعوت:
۷۵۶۸۴۸

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۰۱:۵۰

محمد رهنما

صرافی اوکی اکس چنج برای ۴۰میلیون تومان خرید نزدیک به ۱۸۰۰۰۰۰ کمیسیون میگیره که خیلی زیاده
همین مبلغ تو صرافی های ترکیه ۶۰لیر کمیسیون میگیرن اگه این دزدی نیست پس چیه

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۰۳:۴۸

علی

سلام دوستان اطلاع دارید که
بیت کوین سیاه
یه ارز جدیده که داره عضو گیری می‌کنه (عرضه اولیه) سکه رایگان هم میده
تعداد اعضا که به یک میلیون نفر برسه فعال میشه
با ثبت نام اولیه ۳۶ دلار به شما تعلق می گیرد معادل یک میلیون تومان
سنگ مفت گنجشک مفت
با لینک زیر ثبت نام کنید
https://bitcoin.black/#a_aid=6029508436b62
تا مثل بیت کوین از قافله عقب نمانیم.

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۱۲:۳۴

hamidtork

سلام توصیه میکنم فقط در صرافی توبیتکس ثبت نام کنید هم معتبره هم کارمزدش کمه هم امنه و از همه مهمت سرعتش عالیه

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۱۸:۲۹

نیما ساکتی

دوستان از هر چی تعریف کنی انگار خراب میشه ارزخانه کلا مشکل دار شده پول تمتم کاربران و خورد منم ۲۹ میلیون پولم و خوردن میگن هک شدیم از یونان و یه سوال یه صرافی دیدم محیطش مثل سایتهای بایننس و کوینکس هستش اسمش آرومکس هستش اما کسی هست بدونه معتبره بگه چ.ن سایتش عالیه حیفه معتبر باشه کار نکنیم استاپ لیمیت ئمارجین تیک پروفیت داره تو ایرانی ها عالی هست این امکانات

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۲۳:۰۹

مجتبی

سلام. دوستان عزیز صرافی نوبیتکس فوق العاده می‌باشد محیط کاربری آسان جهت خرید و فروش ارز،من خودم از این صرافی اقدام کردم.برنامه نوبیتکس نصب کنید و کد معرفی ۸۵۵۷۳۸ وارد کنید و ۵٪ کارمزد بگیرید،البته اگه دوست داشتین پر سود شاد باشین•

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۰۴:۳۰

آیلین

لطفا اکیدا با ارزخانه کار نکنید پول شما رو بالا می‌کشه پول من رو بالا کشید اصلا به قصد کلاه برداری تاسیس شده تو رو خدا مواظب پول تون باشید مملکت ما که صاحب نداره شده بهشت کلاه برداران مثل ارز خانه

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۱۰:۳۷

داریوش مسعودی

دوستان عزیزصرافی جیبیتکس خیلی عالیه با امنیت زیاد
لینکش هم اینه jibitex.com

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۱۲:۴۲

بهرام

دوستان نطرتون راحع به صرافی ایک نوینExnovin چیه.
من از کریپتو لند ۲۹۰۰۰۰ ساتوشی خریدم اونوقت ۵۰۰۰۰ ساتوشی کارمزد کم‌کرده.و الان هن ۲۴ ساعته که به والتم نیومده.
کریپتولند یه دزد تمام‌عیاره.

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ۲۳:۱۸

رضا

صرافی پی ۹۸ و اکسچنج ۹۸ جفتشون یکی هستن در مشهد و به شدت مزخرف هستن ، اصلا تو این ۲ تا صرافی کار نکنین . من موندم پلیس فتا چطوری به اینا مجوز میده

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ۱۶:۵۸

زهراعارفی

صرافی آبان تتر چجوریه؟امنیت داره به نظرتون؟

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۵:۲۱

مهدی لطفی

من از صرافی ارزدیجیتال «تبدیل» استفاده می‌کنم و واقعا راضی هستم.

– تنوع بالای ارزها
– بازار با حجم و عمق مناسب
– آموزش گام به گام
– تحلیل و مشاوره رایگان
– کارمزد جابجایی صفر به بایننس
– پشتیبانی با کیفیت
– احرازهویت سزیع
– بدون محدودیت خرید و فروش

tabdeal.org

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۶:۳۱

rabbani

من یک ساله در نوبیتکس فعالم، این صرافی معتبره و کارمزدش نسبت به صرافیهای ایرانی دیگه بهتره.
من کاربر سطح دوم نوبیتکس هستم و حجم گردش مالی بسیار بالایی در اون دارم.
اگر شما مایل به ثبت نام در نوبیتکس هستید از کد معرف من استفاده کنید تا در کارمزد معاملاتتون تخفیف بده، و البته امتیازی هم برای من خواهد بود؛ یعنی یک معامله دوسر سود. کد معرف من در نوبیتکس اینه: ۶۸۴۵۲

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۲۳:۴۲

مهدی

با سلام
منم تازه کار بودم بعد از چند بار تجربه در صرافی های مختلف بهترین و راحت ترین خصوصا امن ترین صرافی خریدو فروش ارز دیجیتال و بدون واسته در ایران سایت ثبت نامش رو میزارم
۸۰۰۷۳۴
لطفا دعا فراموش نشه موفق و پرسود باشید.

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۰:۴۰

powerjok

ن یکساله که دارم با سایت اکسکوینو کار میکنم. به جرات میتونم بگم که بهترین صرافی آنلاینی هست که باهاش کار کردم.
۳۰ ارز مهم بازار رو ساپورت میکنه و درون خود سایت هم برای همه ارز ها کیف پول اختصاص میده . که میتونید ارزتون رو تو اون کیف پول نگه دارین و سایت بهتون سود بده یا اگه خواستین میتونید ارزتون رو خارج کنید.پشتیبانی سایت هم پاسخگو و خوش برخورده.
اینم لینک ورود به سایت:
اینم کد معرف منه:۵۳۴۹۹۷ که اگه بزنید هم واسه شما هدیه تعلق میگیره هم واسه من:

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۲:۴۶

فرزاد باقری

من امروز احراز شدم یکی دو ساعته توی آرومکس نتیجه رو میگم چند روز دیگه ول محیط ترید ۲۰

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۶:۵۶

مصطفی

خیلی عالی بود برای هفته اول واقعا فکرشم نمیکردم این قدر درامد داشته باشه از بورس هزار برابر بهتره هفته اول ترس داشتم یک تومن بردم داخلش الان شده یکو پونصد راحت میشه ماهی شیش هفتومن بابردن ده ملیون درامد داشت کاش زود تر میومدم داخلش امان از بی اطلاعی .تو بورس دوتومن رو ضرر بودم چند ماه بود خدایی این بهتره .لینکشو گذاشتم واقعا حداقل برای جبران ضررهای بورس که عالیه
۴۶۶۳۶۲
امید وارم مشکل همرو حل کنه انشااله

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۶:۵۶

پرویزقرائی

سلام بهترین صرافی، صرافی نوبیتکسه،، عالی، سریع، مطمئن
میتونین راحت ثبت نام واحراز هویت بشین وخرید وفروش کنین، با کد معرف ۷۱۷۳۷۷??

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ۱۳:۱۶

marketer

به عنوان کسی که تجربه ی ۴ . ۵ ساله در این زمینه که فک میکنم قابل قبول باشه تواین حوضه باید بگم باسابقه ترین صرافی ایرانی ############# کریپتو لند#######هست که از سال ۲۰۱۱ داره فعالیت میکنه اون موقع حتی سایتم نداشت واز طریق ربات بود ومهمتر این که کارمزد تراکنش اون هم بسیار ناچیز و کم تر از رقبای ایرانیشه. سرعت تراکنش هاشم بالاست و خود سابقش گویای قابل اعتماد بودنش هست. (دوستانی که ترید میکنن : باید بگم میتونید مستقیم و بدون مشکل رمز ارزهاتون رو به بایننس یا هر صرافی خارجی دیگه ای انتقال بدید و به ترید بپردازید) اگه براتون مفید بود لینک ثبت نام و ریفرال من هستش. ۱۷۱۷۵۶۹۸
دلتون شاد سوداتون بسیار.

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ۰۹:۱۹

گرفتار بی قانونی

من تاالان با سه صرافی کارکردم
exchanging.ir
ارزجو
اوکی اکسچنج
ازلحاظ سرعت عمل در فروش خرید وتعویض با خود سایت عالیه انتقال بسرعته قیمتها متوسط به بالا .و گاها تماس میگیرفتند وراهنمایی میکردند ویک قوت دلی به مشتری میدن اونقدر انتقالات عالیه که نیازنیست تماس بگیری
ارزجو
سایتیست که درخودش خرید وفروش میکنه تلفن تقریبا جوابگو نیست درارسال پول دوتا سه روز طول کشید .قیمتهاش متوسط وبالا اما کمتراز سایت قبلی.
اوکی اکسچنج
دریک کلام بگم اونقدر ترسیدم پولهامو بخورند که هرچی ارخودش خریدم به خودش فروختم و گفتم هرچقدر میخواهید کم کنید ولی پول را سریع برگردونید تلفن وتیکت اصلا.نه تلفن جواب میدن ونه تیکتی میخونن.پول رامیگیره سوری ارزت را باسمت مینویسه ونه کیف پولی بهت میده نه اجازه برداشت وواریز به ابن شکل راحت مبشه صرافی زد وبا پول مردم کار کرد وسایتی هم طراحی کرد.نیازی نبست سرمایه بزاری ارز بخری برای کارهای مشتریها آش کشک خالست.من هنوز بعداز ،۴۸ساعت ازده میلیون یک ریال دریافت نکردم لازم بتوضیحه که نزدیک به یک ونیم میلیون هم ضرر تجارت و انتقالهای دروغین ارز وکارمزد های بزدلانه وکم کردن حتی انتقال شبکه ای درفروش شدم وتا الان امیدی به بازگشت پولم ندارم متاسفانه
ارز

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۱:۱۹

شهر بی قانون

باسلام دوستان
متاسفانه دولت اجازه رسمی وقانونی به صرافیها نمیده وبدین شکل خودش رامبرا از مشکلات مردم میکنه دقیقا دزدی که غیرقانونیست وارد منزل میشود وزندگیت رابه تاراج میبرد ولی میتونی ازاو شکایت کنی ولی اذیتش نکنی واگر کلانتری رفتی زیاد کشش ندید.اگر یک صرافی اموالت رابالا کشید قانون هیچ حمایتی نخواهد کرد چون مجوز نداده ولی غارت وجود دارد درواقع دوستان باید امیدوار بود که ارزها درهمین حدود باشد هرچند که بیت کوین الان بسیار گران است ولی آیا اگر یک صرافی چند صد میلیارد پول درگردش داشت آیا وجدانی ا دامه خواهد داد و به کانادا تشریف نمیبرد.مردم حاضرند اموال خود را به انور آبها بفرستند که هزاران مشکل تهدیدشان میکندولی با هموطن خود کار نکند.من با پوزش مطمینم میزان پول درگردش حتی بزرگترین صرافی آنقدرنیست که برسودی که بدست می آورد بچربد.دزدان با عدم کنترل چشانه خالی کردن دولت فضای امنی برای چپاول دزدان ایجاد کردند.چقدر. ما بدبخت شدیم که به یک اجنی که تحریممان کرده ومجوز مصادره اموال وبلوکه کردن اموال مشکلات اینترنتی وعدم سازگاری سیستمهای ما با آنان ولی هنوز حتی بافشار دولتهابشان پول ما را نخورده اند.کوین پیمنت درازای مقداری ارز دیجیتال که درآن داشتم بمن پیام داد وضرب الاجلی برای تسویه حساب داد چون بایستی منطقه ایران بلوکه اقتصادی میشد.باید خداخدا کرد که همه ارزها همچون بیت کوین بالا نروند چون هیچکس سرمایه خود رانخواهد دید

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۱:۴۱

علی

رمزینکس هم یکی از بهترین صرافی ها و تریدرهای موجود در ایرانه و من چند وقته دارم باهاش معامله میکنم راضی هستم. هم ارزهای زیادی رو به نسبت بقیه صرافی ها پوشش داده. هم کارمزدش به نسبت کمتر از نوبیتکس و والکس و بقیه صرافی هاست…
اگر میخواین کارمزدهاش رو میتونین تو سایتشم ببینین و مقایشه کنید: https://ramzinex.com/exchange/pricing

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۵:۲۵

میثم

با سلام خدمت دوستان گرامی ،
من یه تجربه همین دیروز از سایت والکس داشتم که لازمه باهاتون در میون بذارم که خدای نکرده مثل من متضرر نشید.
این صرافی در قسمت سوالات متداول اعلام می کنه که به درخواست برداشت کوین در ساعات اداری حداکثر یک ساعته رسیدگی میشه. همچنین در رسید برداشت کوین به شما اعلام میکنه که به درخواست شما بین ۱۵ تا ۴۵ دقیقه رسیدگی خواهد شد.
همچنین اعلام میکنه که به دستور پلیس فتا باید ۴۸ ساعت از اولین تراکنش شما در سایت گذشته باشه تا بتونید کوین برداشت کنید.
بنده تمام این موارد رو رعایت کرده به مقدار ۵.۷ لایت کوین خریدم و یک ساعت رسیدگی و نیم ساعت تاخیر بلاکچین رو هم لحاظ کردم ساعت ۱۲:۳۰ ظهر.
بعد از یک ساعت حتی رسیدگی هم نکردن. پشتیبانی گفت “شبکه شلوغه”. که شما میدونید شلوغی شبکه ربطی به عدم رسیدگی درخواست نداره.
چند ساعت دیگه هم گذشت و ملاحظه کردم که درخواست رو رد کردن. باز تماس گرفتم انواع دلایل بی معنی رو آوردن که در حوصله این کامنت نیست.
قیمت لاین کوین هم داشت لحظه به لحظه پایینتر می رفت. خلاصه تا شب اذیت کردن و مجبور شدم با یک ملیون تومن ضرر بفروشم و درخواست وجه ریالی کنم و تازه بابت این فروش یه کارمزد اضافی هم تقدیمشون کردم.
در نهایت امروز میفرمایند مقام قضایی دستور داده ۵ تراکنش برداشت کوین اول ۱۲ ساعت بعد و با تماس با مشتری ارسال بشه. حالا مشتری بی خبر تو این بازار پر نوسان ارز دیجیتال هر بلایی سرش اومد مهم نیست. مثلا ۱۲ ساعت بعد ۳۰ درصد ارزش کوین کم بشه.
حالا چیزی که شما عزیزان باید دقت کنید. دقت کنید گردانندگان این سایت به جهت منفعت طلبی این مورد رو اعلام نمیکنن که باعث نشه مشتری ثبت نام نکنه.
مشتری میاد پول میاره تراکنش میکنه کارمزد میده ولی موقعی که میخواد کوین رو برداشت کنه با انواع “دروغ” سرگرمش میکنن و در نهایت ممکنه واقعیت رو به شما بگن. پس در جریان باشید. اگر میتونید اطلاع رسانی کنید. بنده باز هم اطلاع رسانی خواهم کرد.

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۱۷:۰۰

خداداد

سلام دوستان و هموطنان عزیزم ضمن تبریک سال نو و سپاس از ایزد منان بابت اتمام سال ۹۹ و به امید نابودی کرونا و مفسدان اقتصادی بخصوص در حوزه بورس، بنده صرافی دانش بنیان رمزینکس رو معرفی میکنم. حدود یکماه هست عضوش شدم. فعلا که از احراز هویت و ترید و تعداد ارزش که فعلا ۱۹ تاست(موقع عضویتم ۱۶ تا بود و بیشتر میشه) و کارمزدش راضیم. البته هنوز برداشت نداشتم ببینم اذیت میکنن یا نه. انشالله که برداشت ازش هم به خوبی صورت میگیره.
لطفا اگه تمایل داشتین عضو بشین کد معرف منو وارد کنین. ضرری نداره: ۱۴۶۰۹۸ امیدوارم سلامت و پولدار و عاقبت بخیر بشیم.بدرود.

۱۴۰۰/۰۱/۰۶ ۱۹:۴۰

هادی

والکس و نوبیتکس عالین.
ولی دوستان سمت ارزجو نرید فقط…..
تجربه کردم که میگم.
یا حق

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ ۰۵:۰۹

حسین

با عرض سلام خدمت خوانندگان این پست
من تقریبا توی همه صرافی های ایرانی ثبت نام کردم و وقت گذاشتم همه رو باهم مقایسه کردم یکی از بهترین صرافی های ایرانی رابکس هست به دلایل زیر
پشتیبانی از ارزهای بسیار زیاد
محیط گرافیکی بسیار ساده
کارمزد منطقی
سرعت بالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
انتقال بسیار سریع داخل کیف پول مد نظرشما
بازم خودتون میتونید مقایسه انجام بدید
اینم لینک ثبت نامش بعد از اهراز هویت میتونید با خیال راحت با کمترین کارمزد خرید و فروش کنید

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۸:۰۷

مهران

سلام لطفا نظراتی که کد معرف میذارن رو حذف بفرمائید تا کسی نتونه نظرات تبلیغی و غیرکارشناسی بذاره و وقت دیگران رو هم بگیره

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۳:۳۳

    admin

    ممنون چشم انجام میشه

    ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۹:۱۷

عرفان

صرافی والکس‌ دزده حواستون باشه که دسترسی کامل به کیف پولتون دارن
پشتیبانی نوبیتکس هم خیلی ضعیفه

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ۱۱:۴۹

مشتی پسر

با عرض سلام و خسته نباشید به پشتیبانی و ادمین عزیز… ببخشید شما صرافی ای مد نظرتون هستش ک بیشترین ارزهارو پشتیبانی کند؟

۱۴۰۰/۰۱/۲۶ ۱۳:۳۸

    admin

    هنوز صرافی های زیادی نیستند که همه ارز ها رو پشتیبانی کند و همچنین بازار معاملاتی داشته باشد.

    ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۹:۱۶

mohammad

سلام ی صرافی میخوام ک بتونم ب کارت های شخص های دیگه هم ارسال کنم

۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۱۶:۰۱

حسین

با عرض سلام خدمت خوانندگان این پست
من تقریبا توی همه صرافی های ایرانی ثبت نام کردم و وقت گذاشتم همه رو باهم مقایسه کردم یکی از بهترین صرافی های ایرانی رابکس هست به دلایل زیر
پشتیبانی از ارزهای بسیار زیاد
محیط گرافیکی بسیار ساده
کارمزد منطقی
سرعت بالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
انتقال بسیار سریع داخل کیف پول مد نظرشما
بازم خودتون میتونید مقایسه انجام بدید

۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۱۸:۴۱

هادی زمانی

سلام
بنده با صرافی های زیادی از جمله
اکسکوینو . کریپتولند . بیت برگ . نوبیتکس . بایتکس ۲۴ و … کار کردم که بهترین اونا رو اکسکوینو میدونم که کارمزد بسیار پایین ۰.۰۱۵ هستش و دارای کیف پول داخلی هست و نیازی به تایی و یا ساخت و یا کیف مجازی یا جداگانه نیست و کاربرد بسیار راحت و ساده ای داره و به نظر من امنیت بالایی هم داره.
پیشنهاد من Excoino

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۲۳:۴۹

nasr adel

سلام من در چندتا صرافی ثبت نام کردم ولی به نظرم والکس سرعت بهتر و منظم تر است ظمنا با لینک دعوت دو معامله اول رایگان است

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۰۸:۲۳

Ra.dara

صرافی اکسکوینو خیلی وحشتناک ازت پول کم میکنه رفتی ورشکست میشی میای بیرون نصف کار بیخالش میشی میری ی صرافی دیگه
تحلیل گرا میگن صرافی انتخاب کن که کارمزد کم میگیره صرافی اکسکوینو هم کارمزد کم میگیره ولی چون این صرافی میاد خودش ارز میخره با ی قیمت بالاتر به تو میفروشه موجب میشه مبلغ ریالی زیادی از تو کم بشه وقتی سی میلیون ارز میخری بعنوان مثال دوج یا ترون تو صرافی اکسکوینو سه میلیون از پول ریالیت کم میشه ولی تو صرافی بعنوان مثال نوبیتکس حدودی هشتاد هزار تومان صرافی خارجی کوینکس یا بایننس پانزده هزار تومان اختلاف دیدی چقدر زیاده. حرف منو باور نداری تحقیق کن اشتباه منو نکن بعد اقدام کن

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۰۵:۱۵

بابک

من الان چند وقتیه تو نوبیتکس هستم تا میخواد ارزها گرون بشه و میخوای بفروشی سایت کلا قفل میشه و بعد از ارزون شدن ارز مشکلش حل میشه

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ۲۲:۴۲

    admin

    بله بسیاری از دوستان گفتند نوبیتکس توی دامپ و پامپ کم میاره و هنگ میکنه

    ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۵:۵۶

رضا رضایی

سلام کدام صرافی ایرانی خرید وفروش limit order را داره ممنون

۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۱۴:۱۰

حسین

با عرض سلام خدمت خوانندگان این پست مربوط به صرافی مورد اطمینان ایرانی برای خرید ارز دیجیتال
من تقریبا توی همه صرافی های ایرانی ثبت نام کردم و وقت گذاشتم همه رو باهم مقایسه کردم یکی از بهترین صرافی های ایرانی رابکس هست به دلایل زیر
پشتیبانی از ارزهای بسیار زیاد
محیط گرافیکی بسیار ساده
کارمزد منطقی
سرعت بالا
پشتیبانی ۲۴ ساعته
انتقال بسیار سریع داخل کیف پول مد نظرشما
بازم خودتون میتونید مقایسه انجام بدید
اینم لینک ثبت نامش بعد از اهراز هویت میتونید با خیال راحت با کمترین کارمزد خرید و فروش کنید
https://p.rabex.ir/register/lscof

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۰۱:۰۱

م . هنرپور

سلام به همه؛ یک صرافی که جدیدا در اون لایت کوین خریدم و فروختم (خود صرافی میخره و میفروشه) صرافی «مانکس ۷۲۴» هست. کارشون مرتب و منظمه. فعلا که موردی ندیدم.

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۱۵:۰۷

حسین

با عرض سلام خدمت خوانندگان این پست مربوط به صرافی مورد اطمینان ایرانی برای خرید ارز دیجیتال
من تقریبا توی همه صرافی های ایرانی ثبت نام کردم و وقت گذاشتم همه رو باهم مقایسه کردم یکی از بهترین صرافی های ایرانی رابکس هست به دلایل زیر
پشتیبانی از ارزهای بسیار زیاد
محیط گرافیکی بسیار ساده
کارمزد منطقی
پشتیبانی ۲۴ ساعته
انتقال بسیار سریع داخل کیف پول مد نظرشما
بازم خودتون میتونید مقایسه انجام بدید
اینم لینک ثبت نامش بعد از اهراز هویت میتونید با خیال راحت با کمترین کارمزد خرید و فروش کنید
https://p.rabex.ir/register/lscof

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۲۰:۵۲

وحید

سلام ب نظرم رمزی تکس و اکس کینو از همه بهتره البته از نظر شخصی

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۲۱:۴۳

علی راد

مسخره ترین صرافی نیل است. کافی است فقط درخواست وجه بدید. ۵ روز در صف خواهید بود. قیمت های بالاتر از دیگر صرافی ها.
با نوبیتکس رمزینکس بیت برگ کار کردم. مسخره مسخره است

۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ۱۰:۲۲

ارش

از صرافی دزد و بدرد نخوره کریپتولند اسنفتده نکنید هم پولتون هم ارزاتون بهتون نمیدن پشتیبانیم نمیکنن حواصتون باشه به بقیم بگید گول اینارو نخورن

۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ۲۲:۴۵

علی داداشیان

در مقایسه صرافی ها حتما صرافی بیت پین بررسی کنید خیلی عالیه من کار کردم باهاشون بی نظیر هستن

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۱۳:۵۶

مهدی

صرافی آریو مکس هم سرعتش خوبه هم کارکردش هم قیمت کم برای وارد شدن از پنجاه تومان .در قسمت حساب اکونومی کارمزدش کمترم میشه تحلیلاشم با قیمتی لحظه ای بروزن کارگزاری های دیگه رو دیدم قیمت خرید و فروشش فرق میکرد .

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۲۲:۲۲

احسان

با سلام. آیا صرافی رمزینکس معتبر می باشد؟؟

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۰۱:۲۵

زبان د

با hdpay چند بار بیت جابجا کردم انجام شده… مشکلی نداشتم باهاش..شیرازه

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۹:۵۶

علی صادقی

سلام ممنون از سایت خوبتون عجب نسل جالبی شده ما قدیما هر کاری که داشتیم باید کلی دنبال طرف میگشتیم تا پیداش کنیم مثلا برا لوله بازکنی برچسب های در و دیوار رو زیر و رومیکردیم اما الان طرف برای بازکردن چاه خونش هم اینترنتی درخواست میده مخصوصا توی این کرونا که بیرون رفتن از خونه مکافاتیه..

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ ۱۰:۲۸