Loading...
سورگ » نمونه کارها » طراحی سایت » طراحی سایت آگهی سالن های ماساژ در سوئد

طراحی سایت آگهی سالن های ماساژ در سوئد

انسانها بزرگ به دنيا نمی آيند، بلكه در دنيا بزرگ می شوند.

طراحی وبسایت آگهی ماساژهای تایلندی در کشور سوئد

اولین نمونه کار خارج از کشور شرکت سورگ در کشور سوئد رقم خورد و بابت این موضوع بسیار خرسند هستیم که آغاز فعالیت بین المللی ما در قاره اروپا صورت گرفت. نسخه قبلی این وب سایت توسط هندی ها با وردپرس ساخته شده بود که مشکلات و فاصله زیادی نسبت به ایده کارفرما داشت و مشتری رضایتی از نسخه قبلی نداشت، اما پس از انجام پروژه توسط تیم سورگ و با رضایتی که کارفرما پروژه از کار داشته اند و معرفی ما در کشور سوئد باعث شده است که بزودی پروژه های بیشتری را در این کشور انجام دهیم.
طراحی وب سایت آگهی ماساژ با زبان سوئدی و البته بعضی صفحات با زبان تایلندی انجام شد که کار را برای ما کمی سخت میکرد. تعداد سالن های ماساژ در اروپا زیاد است و در این وب سایت سالن های ماساژ ثبت نام میکنند و اطلاعاتی عم از تصاویر، قیمت ها، آدرس و … را درج میکنند و در سایت منتشر میشود. البته امکانات سایت بسیار گسترده است که طراحی این وب سایت بیش از دو ماه به طول انجامید.
سیستم مدیریت محتوای(CMS) این وبسایت کاملا اختصاصی طراحی شده است و برخی از امکانات سایت مانند: نزدیکترن سالن ها، پنل حرفه ای برای سالن ها همراه با چارت و …، سئو قوی و استفاده از MicroData و بلاگ و سرعت بالای بارگذاری صفحات، پنل مدیریت قوی ودرج انواع تبلیغات به صورت بازه زمانی در پنل مدیریت، برجسته کردن برخی از آگهی ها در پنل، بهترین سالن ماه، برچسب های بروزرسانی و جدید و بهترین در آگهی سالن ها، فیلتر جستوجوی پیشرفته و کلی امکانات دیگر که در BackEnd پروژه پیاده سازی شده است.
شرکت سورگ طبق معمول بقیه پروژه ها امکانات بسیار گسترده ای در پنل مدریتی این وب سایت قرار داده است تا مدیریت وب سایت حرفه ای تر و ساده تر شود و همچنین به علت اجرای ایده و تازه بودن سایت(بدون نمونه مشابه و قبلی) جزئیات بسیار زیادی در این پروژه وجود داشت که تیم سورگ با صبوری کارفرما همه آنها را پیش بینی و پیاده سازی کرد.

admin

Share on Telegram Share on Facebook Share on Twitter
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]

Top projects