Loading...
سورگ » نمونه کارها » طراحی سایت » طراحی سایت خرید و فروش پرفکت مانی و وب مانی

طراحی سایت خرید و فروش پرفکت مانی و وب مانی

طراحی سایت خرید و فروش پرفکت مانی و وب مانی

نمونه کار جدید شرکت سورگ در زمینه طراحی سایت و اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال مانند خرید و فروش پرفکت مانی و وبمانی و پرمیوم ووچر با طراحی جدید به پایان رسید. امکانات این سایت همانند بقیه سایت های صرافی ارز های دیجتال میباشد که با ظاهری متفاوت اجرا و پیاده سازی شده است.
طراحی وب سایت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال از خدمات برجسته شرکت سورگ بشمار می آید که با امکانات متعدد و روش های خاصی پیاده سازی میشوند. صرافی ها ارز های دیجیتالی روز به روز جایگاه بهتری در بین کاربران اینترنت بدست می آورد که دلایل متفاوتی مانند دور زدن تحریم ها و استفاده در شرط بندی و قمار و … دارد اما نکته قابل توجه تعداد افرادی میباشد که به دلیل سود بالا قصد ایجاد صرافی ارز دیجیتال را را دارند اما برخی اطلاعات ناکافی یا نادرست در حوزه نرم افزار، مدیریت سایت و اپلیکیشن و … دچار مشکل میشوند، بعضی از مشتریان ما قبلا سایت های صرافی داشته اند اما به دلایل مختلف اقدام به طراحی سایت جدید میکنند که قابل تعمل میباشد.

پرفکت مانی چیست؟

به طور خلاصه پرفکت مانی(Perfect Money) یک سیستم پرداختی و مالی میباشد که این امکان را به کاربران خود میدهد تا تراکنش های مالی یا واریز و برداشت های خود را خیلی سریع و ایمن در بستر اینترنت انجام دهند. این سامانه فرصت مناسبی برای کسانی است که فعالیت بیشتری در فضای اینترنت دارند و فعالیت های خود را به صورت آنلاین انجام می دهند و مهمتر از همه شرایط بسیار عالی برای کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت و مخصوصا بین المللی میباشد که میتوانند بدون دردسر های تحریم تراکنش مالی داشته باشند.
تمام افرادی که قصد استفاده از خدمات پرفکت مانی را دارند، میتوانند مبلغ مورد نظر خود را خیلی سریع به واحد پول دیجیتالی پرفکت مانی تبدیل کنند. پرفکت مانی به دلیل ایجاد ارتباط با سیستم های بانکی در سرتاسر دنیا، امکان این چنین تراکنش ها را در مقیاس جهانی به وجود آورده است.

نحوه خرید یا فروش پرفکت مانی

جهت خرید یا فروش پرفکت مانی صرافی های زیادی در ایران به صورت اینترنتی فعالیت میکنند که با مراجعه به سایت آنها میتوانید پول خود را به حساب پرفکت مانی خود انتقال دهید. برای فروش پرفکت مانی با مراجعه به صرافی و انتقال وجه در درگاه پرفکت مانی و یا درج کد ووچر پرفکت مانی در فرم صرافی، قادر هستید ارز ریالی معادل ارز پرفکت مانی را دریافت کنید.

خدمات صورت گرفته برای Arz8x

خدمات صورت گرفته بر روی صرافی “ارز ۸ ایکس” شامل خرید و فروش اتوماتیک پرفکت مانی و پرمیوم ووچر و خرید و همچنین فروش غیر اتوماتیک وب مانی و بیت کوین میباشد. امکانات این سایت شامل احراز هویت اتوماتیک موبایل و تلفن، پشتیبانی، کیف پول، ثبت کارت های بانکی و خرید فقط با کارت های تایید شده، بازاریابی و کسب درآمد پیشرفته به صورت درصد و رقم ثابت، ورود دو مرحله ای از طریق گوگل و پیامک برای کاربر و ادمین، برگشت مبلغ به کیف پول کاربر در صورت بروز مشکل در api، گزارشات خرید و فروش همراه با چارت و … به صورت کلی و بازه ای برای ادمین، درگاه های پرداخت متنوع و امکان تغییر درگاهر پرداخت و… مباشد.

شرکت یکتا پردازان سورگ با ارائه خدمات با کیفیت در حوزه طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال، طراحی سایت خرید بیت کوین، طراحی سایت فروش بیت کوین و طراحی سایت صرافی در خدمت شما مشتریان محترم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی سایت ارز دیجیتال، طراحی سایت وبمانی، طراحی سایت پرفکت مانی و طراحی سایت بیت کوین به صفحه مشاوره درخواست پروژه مراجعه کنید.
همچنین شما مشتریان عزیز می توانید جهت دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش در زمینه طراحی سایت خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال با شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار کنید.

admin

Share on Telegram Share on Facebook Share on Twitter
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

Top projects