Loading...
سورگ » نمونه کارها » طراحی سایت » طراحی سایت ارز دیجیتال

طراحی سایت ارز دیجیتال

افراد موفق كارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلكه كارها را به گونه ای متفاوت انجام می دهند.

طراحی سایت و اسکریپت ارز دیجیتال با برند دیجیتال ایکس وان Digitalx1

طراحی صفحه اصلی یا لندینگ پیج و همچنین اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال سایت دیجیتال ایکس وان توسط شرکت سورگ طراحی و پیاده سازی گردیده است که در حوزه خرید و فروش ارز های دیجیتال مانند پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی و پرمیوم ووچرز فعالیت میکند که به زودی ارز های بیشتری را تحت پشتیبانی خود قرار میدهد.

خرید و فروش ارز بدون احراز هویت

تفاوت اصلی این اسکریپت با بقیه سایت های طراحی شده توسط ما، فرایند ساده ثبت نام میباشد و احراز هویتی در این سایت انجام نمیشود. مراحل ثبت نام در این سایت به شرح زیر است:

  1. درج موبایل
  2. درج کد احراز هویت ارسال شده به موبایل
  3. ثبت اطلاعات پایه شامل: نام و فامیل، ایمیل، پسورد و درج یک شماره کارت
  4. ورود به داشبورد و بدون نیاز به تایید ادمین و احراز هویت خرید و فروش انجام میشود

نکته قابل توجه در این سایت تا قبل از اینکه حداقل یک کارت یانکی تایید شود کاربر میتواند ارز خود را بفروشد و در کیف پول سایت بصورت آنی واریز شود و با موجودی کیف پول اقدام به خرید ارز های دیگر کند اما برای پرداخت آنلاین و همچنین برداشت از موجودی نیازمند حداقل یک کارت بانکی تایید شده است. بعبارتی خرید و فروش از کیف پول کاملا مجاز و آنی و بدون نیاز به هیچ گونه بررسی است.

مقابله با کارت های سرقتی یا فیشینگ

در این سایت همانند همه اسکریپت هایی که تا الان شرکت ما انچام داده است کاملا از خرید با کارت های فیشینگ جلوگیری شده است و همانند نسخه های قبل اگر کاربری با کارتی غیر از کارت های تایید شده خرید انجام دهد مبلغ بصورت اتوماتیک به همان کارت برگشت میخورد و از ادامه فرایند خرید جلوگیری میشود و هیچ ارزی به کاربر منتقل نمیشود و تیکت اتوماتیکی برای کاربر ایجاد میشود که در آن توضیحات لازم ارائه شده است.
اما در این نسخه به خواسته کارفرما احراز هویت کمتری صورت گرفته است و حتی تصویر کارت بانکی از کاربران گرفته نمیشود و تحلیلی که در باره وجود دارد این است که با وجود اجباری شدن رمز پویای یکبار مصرف، درصد قابل توجه ای از فیشینگ جلوگیری میشود و کاربران واقعی راحت تر به فرایند خرید و فروش خود اقدام کنند.

admin

Share on Telegram Share on Facebook Share on Twitter
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

Top projects