Loading...
سورگ » نمونه کارها » طراحی اپلیکیشن » استارتاپ سفره در کرمانشاه

استارتاپ سفره در کرمانشاه

طراحی نسخه جدید اپلیکیشن اندروید فروشگاهی سفره

نسخه قبل اپلیکیشن اندروید و آی او اس استارتاپ سفره حدود یکسال و نیم پیش توسط تیم سورگ طراحی و توسعه داده شد و باعث افتخار است که نسخه جدید این استارتاپ مجددا توسط ما ساخته شد. در نسخه جدید این اپلیکیشن امکانات آنها گسترش یافته و محصولات و دسته بندی آنها توسعه پیدا کرده است و این امکان برای این استارتاپ فراهم شده است که بتواند در شهر های مجاور خود فعالتی داشته باشد.
امکانات این اپلیکیشن شباهت زیادی به نمونه کار قبلی ما یعنی “خاس مارکت” دارد اما با تفاوت های ساختاری و گرافیکی که با نصب هر دو اپلیکیشن متوجه آنها خواهید شد.
به طور خلاصه این اپلیکیشن شامل امکاناتی مانند ارائه پنل نمایندگی در شهر های متفاوت و امور مالی آنها در پنل مدیریتی، داشتن اپلیکیشن پیک و امکاناتی مانند مشاهده سفارشات و تایید و تحویل آنها و …، بخش پرفروشترین ها و جدیدترین محصولات، جشنواره محصولات، درج هزینه ارسال برای زیر مبلع تعریف شده و بالای مبلغ تعریف شده(مثلا زیر ۳۰ هزار تومن هزینه ارسال ۳ هزار تومن و بالای ۳۰ هزار تومن هزینه ارسال رایگان)، امکان افزودن و حذف و ویرایش محصولات و دسته بندی ها و پیک ها و .. برای هر شهر بصورت مجزا و مستقل، کد تخفیف پیشرفته(تعریف برای یک شهر یا یک فرد و حداکثر خرید و بصورت درصدی یا مبلغی و …)، کیف پول کاربر و امکان شارژ و خرید از کیف پول، امکان معرفی کاربر و دریفات هدیه و امتیاز دهی بعد از هر سفارش و بسیاری از امکانات دیگر که در این سیستم پیاده سازی شده است.
لازم به ذکر است که تیم سورگ فقط طراحی اپلیکیشن اندروید را انجام داده است و وب سایت این استارتاپ قبلا توسط شرکت دیگری طراحی و پیاده سازی شده است و همچنین جهت هر گونه سوال و مشاوره میتوانید با تیم سورگ در ارتباط باشید.

admin

Share on Telegram Share on Facebook Share on Twitter
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

Top projects