Loading...
سورگ » طراحی اپلیکیشن سفارش نان

طراحی اپلیکیشن سفارش نان

طراحی اپلیکیشن سفارش نان

طراحی سایت و اپلیکیشن سفارش نان

شرکت ما در طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین و اینترنتی نان از سال ۱۳۹۶ تجربه های متعددی با برند های مختلفی داشته است که البته اکثر آنها به دلایل مختلف مانند عدم مدیریت و شکل صحیح مدل کسب و کار و … غیر فعال شده اند و اکنون فعالیتی ندارند.
به تازگی درخواست های طراحی اپلیکیشن و سایت سفارش نان برای ما افزایش یافته است که در این مطلب قصد راهنمایی برای خرید یا درخواست طراحی اپلیکیشن سفارش اینترنتی نان را داریم که اگر قصد راه اندازی کسب و کار نانوایی آنلاین را دارید توصیه میکنیم این مطلب را مطالعه نمایید.
ویدئو زیر معرفی یکی از نمونه کار های سورگ در زمینه طراحی اپلیکیشن سفارش نان و در شبکه ماهواره این منوتو میباشد. که در لینک آپارارت  قابل مشاهده است.

امکانات مورد نیاز

مقاله راهنمای خرید یا درخواست طراحی اپلیکیشن را که بخوانید توضیح داده ایم که چجوری امکانات خود را مستند سازی و به شرکت ها بدید تا به شما قیمت صحیح ارائه کنند اما در این بخش یکسری از امکانات را معرفی میکنیم که ممکن است بعضی از آنها حتی به ذهن شما نرسیده باشد و در حین کار متوجه نیاز شما به آنها شوید اما چون ما تجربه هایی در این زمینه داریم و نسخه های مخلتفی ارائه و آپدیت کردیم این نیاز ها را شناسایی کرده ایم.
به طور کلی برای کار نانوایی آنلاین بسته به روش کسب و کار نیاز به اپلیکیشن مشتری، اپلیکیشن پیک، اپلیکیشن نانوایی و پنل مدیریت تحت ویندوز یا تحت وب دارید که کار هر کدام مشخص است.
اپلیکیشن مشتری اگر در هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس ارائه شود قطعا در شروع کار باعث جذب مشتری های بیشتری برای شما میشود اما نداشتن نسخه آی او اس الزاما مشکل اساسی ایجاد نمیکند و همچنین برای نانوایی و پیک همان اندروید برای شروع کفایت میکند و از هزینه های اضافی اجتناب کنید.

امکانات اپلیکیشن مشتری

امکانات نرم افزار سفارش نان که در اختیار مشتری قرار میگیرد میتواند بسیار متنوع بسته به سیاست های کاری شما باشد و بعنوان مثال اگر مدل کسب و کار شما B2B است و قصد واسطه شدن بین نانوایی ها و مشتری دارید امکانات متفاوت است. بطور کلی در این حالت ۱.مشتری بعد از ورود به نرم افزار ابتدا از طریق نقشه و موقعیت یا لیست، نانوایی مورد نظر را انتخاب میکند ۲.سپس لیست محصولات آن نانوایی را میبنید ۳.در مرحله بعد زمان های سرویس دهی آن نانوایی و انتخاب روز و زمان تحویل ۴. ثبت مشخصات و آدرس ۵.پرداخت و ثبت سفارش میباشد.

امکانات اپلیکیشن نانوایی

بعد از ثبت سفارش، آن سفارش برای پیک و نانوایی ارسال میشود و نانوایی با توجه به نوع محصولات سفارش را در زمان مقرر آماده میکند و وضعیت سفارش را تغییر میدهد و امکانات دیگری در این اپلیکیشن میتواند وجود داشته باشد مانند حسابداری و امتیاز مشتریان به آن نانوایی و طلب نانوایی و تسویه حساب های انجام شده و …

امکانات اپلیکیشن پیک

بعد از ثبت سفارش، آن سفارش با جزئیات برای پیک ارسال میگردد و پیک ملزم به تایید آن میباشد و در زمان مقرر نان را تهیه و تحویل میدهد اما شرایط خاصی ممکن است وجود داشته باشد که در اپلیکیشن پیک باید پیش بینی شود و مثلا نبودن مشتری و ثبت سفارش نا موفق توسط پیک و اپلیکشن پیک و امکاناتی نظیر گزارشات و امتیاز یا ستاره هایی که مشتریان به پیک داده اند و … که همه این ها در اپلیکیشن باید پیش بینی و پیاده سازی شود.

امکانات پنل مدیریت

پنل مدیریت امکاناتی همچون گزارشات و مشاهده سفارشات و دسته بندی آنها و … را دارد که هر بخش آنها توضیحات بسیاری دارد و لیست کلی آنها را برای شما درج میکنیم:

  • امکان درج شهر و ارائه نمایندگی و پنل نمایندگی
  • امکان درج محدوده برای هر شهر با هزینه ارسال متفاوت
  • امکان تعریف نانوایی با مشخصات آن و محصولات آن نانوایی و بازه های زمانی فعالیت
  • امکان تعریف پیک به سیستم
  • امکان درج کد تخفیف برای یک نانوایی یا یک شهر یا یک فرد خاص
  • امکان ارسال نوتیفیکیشن
  • امکان بازایابی کاربران معرفی کاربر و دریافت هدیه
  • امکان ثبت تسویه حساب با نمایندگان
  • ….

اگر قصد راه اندازی و طراحی اپلیکشن سفارش آنلاین نان را دارید میتوانید با تیم شرکت سورگ در ارتباط باشید.


Share on Telegram Share on Facebook Share on Twitter
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 3.8]

4 دیدگاه


متین

سلام
قیمت طراحی یک اپلیکیشن سفارش نان برای نانوایی ها که بشه از رو نقشه انتخاب کرد و مدیریت نانوایی ها رو داشته باشه چقدر میشه؟

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۹:۰۸

    admin

    لطفا با تلفن های درج شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات بیشتر در اختیار شما قرار بگیرد.

    ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۹:۱۰

مسیر گردش

لطفا قیمت p2p را بفرمایید

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۱:۳۱

    admin

    لطفا از طریق ایمیل یا تلگرام درخواست دهید

    ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ ۰۹:۵۶