Loading...
سورگ » آموزش خرید بیت‌ کوین با پی پال

آموزش خرید بیت‌ کوین با پی پال

آموزش خرید بیت‌ کوین با پی پال

نحوه تبدیل دلار پی پال به بیت کوین (Paypal to Bitcoin)

خرید بیت‌ کوین با پی‌پال موضوعی است که درزمینه سرمایه‌گذاری و تجارت بیت‌کوین به شما کمک می‌کند. در این راهنما، شرکت سورگ قصد دارد سه صرافی مختلف را به شما نشان دهد که گزینه خرید بیت‌ کوین با پی پال را در دسترس دارد. من همچنین برخی از مزایا و مضرات استفاده هر یک از آنها را برای شما بیان خواهم کرد.
هنگامی‌که بیت‌کوین در سال ۲۰۰۹ ایجاد شد، خرید آن در طی چند سال اول معاملات تقریباً غیرممکن بود. دلیلش هم این بود که تقریباً هیچ صرافی وجود نداشت که ارز دیجیتال را بفروشد! حتی اگر می‌توانستید یک صرافی قابل‌اعتماد پیدا کنید، پیدا کردن صرافی که روش‌های پرداخت در دنیای واقعی را بپذیرد، واقعاً دشوار بود. بااین‌حال، از سال ۲۰۱۸ به بعد خرید بیت‌کوین باکارت اعتباری یا حساب بانکی بسیار آسان شد؛ و اکنون شما می‌توانید بیت‌کوین را با پی‌پال خریداری کنید. ما یک راهنمای گام‌به‌گام واقعاً ساده در این زمینه به شما ارائه می‌دهیم. با پایان یافتن این مطلب می‌دانید که چگونه می‌توانید بیت‌کوین را با پی‌پال خریداری کنید. اجازه بدهید به بررسی این موضوع که چرا استفاده از PayPal هنگام خرید ارزهای رمزپایه دشوار است بپردازیم.

در کدام صرافی می‌توانید به خرید بیت‌کوین با پی‌پال اقدام کنید؟

یادآوری این نکته حائز اهمیت است که اکثر صرافی‌ های رمزپایه، پی‌ پال را نمی‌پذیرند. حتی اکثر صرافی‌هایی که به شما امکان می‌دهند با استفاده از ارز فیات واریز کنید، از آن پشتیبانی نمی‌کنند. دلیل اصلی این امر روش کارکرد سیاست بازپرداخت پی‌پال است. در اصل، هنگامی‌که مردم هزینه محصولات با استفاده از PayPal پرداخت می‌کنند، گزینه‌ای به نام محافظت از خریدار ارائه می‌شود. این بدان معناست که اگر از محصولی که خریداری کرده‌اند راضی نباشند، می‌توانند از پی‌پال بابت بازپرداخت پول خود، مطالبه کنند. در بیشتر موارد، اگر فروشنده نتواند تحویل و صحت این کالا را اثبات کند، پی‌پال وجوه را پس گرفته و به خریدار بازپرداخت می‌کند. همان‌طور که تصور می‌کنید، هیچ راهی برای اثبات این‌که خریدار بیت‌کوین را دریافت نکرده است (حتی اگر این کار را انجام داده باشد) وجود ندارد. به همین دلیل صرافی‌ها در مورداستفاده از PayPal درروش های پرداخت موجود خود نگران هستند.
بااین‌حال این بدان معنی نیست که شما نمی‌توانید این کار را انجام دهید، زیرا ما به شما روش خرید بیت‌کوین با پی‌پال را توضیح می‌دهیم. چند روش مختلف وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. هرکدام مزایا و معایب خاص خود رادارند که در ادامه برخی از بهترین صرافی‌ ها را برای خرید بیت‌ کوین با پی‌ پال معرفی خواهیم کرد! اجازه دهید با LocalBitcoins.com شروع کنیم.

طراحی صرافی خرید و فروش بیت کوین

صرافی LocalBitcoins

صرافی LocalBitcoin

LocalBitcoin یک صرافی همتا به همتا است که به افراد بیش از ۲۰۰ کشور مختلف امکان خریدوفروش BTC را می‌دهد. در سال ۲۰۱۲ ایجاد شد و دفتر مرکزی آن در فنلاند است. بزرگ‌ترین نکته در مورد LocalBitcoins این است که آنها بیش از ۲۰ روش پرداخت مختلف را ازجمله پی‌پال پشتیبانی می‌کنند. روش کار آن بسیار ساده است. اگر شخصی بخواهد بیت‌کوین خود را بفروشد، قیمتی را که می‌خواهد آن را با ارز محلی خود بفروشد، به همراه لیستی از روش‌های پرداختی که می‌پذیرند، لیست می‌کند. ازآنجاکه PayPal یک سیستم پرداخت جهانی است، فرقی نمی‌کند کدام کشور را انتخاب کنید. به‌محض یافتن یک فروشنده که قصد دارد بیت‌کوین را بفروشد، مقدار BTC را که می‌خواهید بخرید وارد می‌کنید و سپس منتظر پذیرش خریدار خواهید بود. پس از انجام این کار، بیت‌کوین آنها در Escrow قفل می‌شود. این امر هم از خریدار و هم از فروشنده درازدست دادن بیت‌کوین و پرداخت خود محافظت می‌کند.

به‌محض انتقال پرداخت پی‌پال، خریدار به فروشنده اطلاع می‌دهد. وقتی فروشنده می‌بیند که میزان پرداختی در حساب پی‌پال خود است، آنها به LocalBitcoins اطلاع می‌دهند و BTC فوراً به‌حساب خریدار منتقل می‌شود. روند خرید بیت‌کوین با پی‌پال در LocalBitcoin بیش از ۱۰ دقیقه طول نمی‌کشد. هرچند یک نکته را باید به خاطر بسپارید، ازآنجاکه پی‌پال کمی ریسک برای فروشنده به همراه دارد، آنها گاهی اوقات نرخ بسیار بالاتری را شارژ می‌کنند. اگرچه امکان تجارت ناشناس در LocalBitcoin وجود دارد، اما برخی از فروشندگان از شما می‌خواهند که هویت خودتان را برای آنها تائید کنید. آنها ممکن است از شما بخواهند که یک نسخه از شناسه خود را بارگذاری کنید و آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را قبل از پذیرش تجارت با شما تائید کنید. اگر قصد خرید بیت‌کوین با پی‌پال رادارید، احتمالاً فروشنده LocalBitcoins از شما درخواست می‌کند این کار را انجام دهید.

مزایا:

  • فرآیند ثبت‌نام آسان
  • تعداد زیادی فروشنده که پی‌پال را می‌پذیرند
  • محافظت‌شده توسط سیستم اسکرو

معایب:

  • فروشندگان اغلب نرخ‌های بالاتری برای خرید بیت‌کوین با پی‌پال شارژ می‌کنند
  • شاید لازم باشد هویت خود را تائید کنید (به انتخاب فروشندگان) بنابراین، اکنون‌که از LocalBitcoin اطلاع دارید، قسمت بعدی راهنمای خرید بیت‌کوین با پی‌پال ما به VirWoX می‌پردازد.

نحوه خرید بیت‌کوین با پی‌ پال در در صرافی LocalBitcoin

۱. به وبسایت LocalBitcoins مراجعه کنید.
۲. بر روی دکمه سبز ثبت‌نام رایگان کلیک کنید و مراحل ثبت‌نام را دنبال کنید. من توصیه می‌کنم که اطلاعات دقیقی را وارد کنید زیرا احتمالاً یک فروشنده را پیدا خواهید کرد که پرداخت پی‌پال را از شما بپذیرد و اما از شما تائید هویت را نیز بخواهد.
۳. پس از راه‌اندازی حساب کاربری خود، در بالای صفحه روی Buy Bitcoin کلیک کنید.
۴. مقدار ارز محلی بیت‌کوین موردنظر خود را برای خرید وارد کنید، سپس کشوری را که می‌خواهید از آن خریداری کنید انتخاب کنید. پس‌ازآن، روی کادر پایین همه پیشنهاد‌ها آنلاین کلیک کرده و سپس گزینه Search را بزنید.
۵. اکنون لیستی طولانی از فروشندگان را مشاهده خواهید کرد که به شما امکان خرید بیت‌کوین با پی‌پال را می‌دهند. نتایج باقیمتی که فروشنده مایل به پذیرش آن است رتبه‌بندی می‌شود. در مرحله بعد، همراه بانام کاربری فروشنده، شما همچنین میزان معامله‌هایی را که فروشنده به اتمام رسانده است همراه با نمره بازخورد آنها مشاهده خواهید کرد. برای مثال فروشنده برتر بیش از ۵۰۰ تجارت را به اتمام رسانده است و آنها ۱۰۰٪ نمره بازخورد را دریافت کرده‌اند (این فوق‌العاده مهم است). همچنین می‌توانید فروشندگانی را در لیست پیدا کنید که ارزان‌ترین نرخ خرید بیت‌کوین را ارائه می‌دهند. پس از انتخاب فروشنده، بر روی Buy کلیک کنید.
۶. اکنون قبل از ارسال درخواست تجارت به فروشنده در مرحله نهایی هستید. بررسی کنید که اطلاعات ازجمله نرخ و مبلغ موردنظر برای خرید صحیح باشد. در سمت راست، برخی از اصطلاحات فردی را که توسط فروشنده مشخص‌شده است، مشاهده خواهید کرد. برای مثال، فروشنده درخواست می‌کند که خریدار حداقل ۳۰ تجارت را انجام داده باشد. سپس شرایط استفاده از LocalBitcoin را با دقت بخوانید و گزینه قبول را بزنید تا بتوانید به مرحله بعدی بروید. اگر این کار را نکردید، به عقب برگردید و فروشنده دیگری را انتخاب کنید.
۷. حال باید به‌سادگی بر روی Send Trade Request کلیک کنید.
۸. به‌محض اینکه فروشنده درخواست خرید بیت‌کوین با پی‌پال شمارا قبول کرد، سکه‌های آنها در سپرده قفل می‌شوند. آدرس PayPal را که برای انتقال وجه به آنها نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌محض اینکه واریز کردید، روی پرداخت کلیک کنید.
۹. سپس به فروشنده اطلاع داده می‌شود که شما پرداخت را انجام داده‌اید. آنها حساب PayPal خود را بررسی می‌کنند و به‌محض دیدن آن، بیت‌کوین در کیف پول LocalBitcoins شما واریز خواهد شد. سپس می‌توانید آنها را به‌سادگی به کیف پول خود برگردانید! بنابراین، اکنون‌که می‌دانید چگونه می‌توانید بیت‌کوین را با پی‌پال در LocalBitcoin خریداری کنید، قسمت بعدی راهنمای گام‌به‌گام من قصد دارد تا به بررسی VirWoX بپردازیم.

صرافی VirWoX

صرافی VirWoX

گزینه بعدی در لیست صرافی‌هایی که به شما امکان خرید بیت‌کوین با پی‌پال را می‌دهد، پلتفرمی است به نام VirWoX. این شرکت در سال ۲۰۰۷ و یعنی دو سال قبل از راه‌اندازی بیت‌کوین ایجاد شد. آنها تخصص دارند که چیزی با عنوان Second Life Lindens یا SLL را بفروشند. SLL یک ارز مجازی است که در یک بازی آنلاین بانام Second Life استفاده می‌شود. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد با استفاده از پی‌پال سکه‌های SLL را خریداری کنید. سپس می‌توانید از مبادله داخلی برای جابجایی نمادهای SLL با بیت‌کوین استفاده کنید. پس از انجام این کار، به‌راحتی می‌توانید بیت‌کوین را به کیف پول خود بازگردانید. همان‌طور که قبلاً نیز اشاره کردم، خطر بیشتری برای فروشندگانی وجود دارد که PayPal را قبول می‌کنند، بنابراین VirWoX محدودیت‌هایی را ایجاد کرده است. وقتی ثبت‌نام می‌کنید باید اطلاعات شخصی مانند نام و ملیت خود را ارائه دهید.

این امر به شما امکان می‌دهد هر ۲۴ ساعت به ارزش ۹۰ یورو سکه بخرید. با افزایش سن حساب شما این محدودیت‌ها کاهش می‌یابد. شما حداکثر مجاز به خرید ۱۰۰۰ یورو در هر ۲۴ ساعت هستید که می‌توانید پس از ۶۰ روز ثبت‌نام حساب کاربری خود، انجام دهید. یک معیار امنیتی اضافی وجود دارد که بدان معنی است، وقتی برای اولین بار حسابی باز می‌کنید، نمی‌توانید BTC را تا ۴۸ ساعت آینده با پی‌پال خریداری کنید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که هزینه خرید بیت‌کوین با پی‌پال در VirWoX زیاد است. در مرحله اول، برای استفاده از پی‌پال ۳.۴ درصد هزینه دریافت می‌کنند. پس‌ازآن، نرخ مبادله ارز SLL و BTC می‌تواند واقعاً گران باشد. بااین‌حال، اگر این روشی است که شما می‌خواهید از آن استفاده کنید، همیشه هنگام خرید بیت‌کوین با پی‌پال، هزینه‌ها بیشتر می‌شوند.
مزایا:

  • تعداد زیادی از فروشندگان که پی‌پال را می‌پذیرند، موجود است
  • سپرده‌های مستقیم پی‌پال در دسترس هستند
  • بدون محدودیت برداشت

معایب:

  • هزینه‌ها بسیار زیاد است
  • قبل از خرید بیت‌کوین، باید ۴۸ ساعت پس از ثبت‌نام صبر کنید محدودیت سپرده کم است

آموزش خرید بیت‌کوین با پی‌پال در صرافی VirWoX

۱. به صفحه اصلی VirWoX مراجعه کنید.
۲. در سمت چپ صفحه، بر روی گزینه‌های ثبت‌نام نشده کلیک کنید.
۳. مراحل باز کردن حساب را دنبال کنید. شما باید یک نام کاربری را انتخاب کرده و آدرس ایمیل، نام کامل و کشور محل اقامت خود را وارد کنید.
۴. پس از ثبت‌نام و ورود به‌حساب تازه ایجادشده خود، بر روی سپرده‌گذاری در سمت چپ صفحه کلیک کنید.
۵. اکنون لیست طولانی از روش‌های پرداخت را مشاهده خواهید کرد. پایین‌تر بروید و به دنبال پی‌پال باشید. مبلغ موردنظر برای واریز را وارد کنید و سپس روی Check out with PayPal کلیک کنید. اکنون برای تکمیل معامله به‌حساب پی‌پال خود هدایت می‌شوید.
۶. حساب شما اکنون با ارز منتخب شما تأمین می‌شود (این ارز دلار آمریکا و یا می‌تواند یورو نیز باشد). در مرحله بعد، در سمت چپ صفحه به دنبال Exchange و سپس بر روی USD / SLL (یا EUR / SLL) کلیک کنید.
۷. مبلغ USD / EUR خود را برای سکه‌های SLL با بهترین قیمت بازار مبادله کنید. این مرحله باید فوراً تکمیل شود.
۸. اکنون‌که سکه‌های SLL را در حساب خوددارید، روی BTC / SLL که در سمت چپ قرار دارد کلیک کنید.
۹. سکه‌های SLL خود را برای بیت‌کوین با بهترین قیمت بازار مبادله کنید.
۱۰. حساب شما اکنون با Bitcoin تأمین می‌شود. اکنون می‌توانید آنها را به کیف پول بیت‌کوین خود بفرستید!
اکنون‌که چگونگی خرید بیت‌کوین با پی‌پال در VirWoX را می‌دانید، قسمت آخر راهنمای گام‌به‌گام من قصد دارد نحوه خرید بیت‌کوین با پی‌پال را با eToro به شما نشان دهد.

صرافی etoro

صرافی eToro

پلتفرم eToro یک بازار بزرگ است که در آن افراد می‌توانند طیف وسیعی از محصولات مالی را خریداری و بفروشند. این شامل ارزهای واقعی (مانند USD / EUR)، کالاها (مانند طلا / روغن)، سهام (مانند اپل) و البته بیت‌کوین است. EToro در سال ۲۰۰۷ ایجاد شد و هم‌اکنون بیش از ۵ میلیون مشتری در بیش از ۱۷۰ کشور جهان دارد. بااین‌حال، این پلتفرم کمی متفاوت است، زیرا شما درواقع هیچ‌یک از دارایی‌هایی را که خریداری یا فروش می‌کنید، متعلق به شما نیستید. در عوض، شما کاملاً پیش‌بینی می‌کنید که آیا قیمت دارایی بالا می‌رود یا پایین می‌رود. EToro توسط مقامات مختلف ملی ازجمله اداره مالی (در انگلیس) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس کاملاً اداره می‌شود. این بدان معنی است که وجوه شما تا میزان مشخصی محافظت می‌شود.

در اینجا نحوه کار خرید بیت‌کوین با پی‌پال در eToro آورده شده است. پس از ایجاد یک حساب کاربری، می‌توانید فوراً واریزهای PayPal را انجام دهید. سپس می‌توانید بیت‌کوین را باقیمت متفاوتی بخرید. اگر در هرلحظه از تجارت منصرف شوید و بخواهید انصراف دهید، سرمایه شما به ارز فیات در دنیای واقعی تبدیل می‌شود. سپس می‌توانید به‌سادگی آن را به‌حساب PayPal خود بازگردانید! یک مزیت مهم eToro برای خرید بیت‌کوین با پی‌پال این است که می‌توانید بدون تائید حساب کاربری خود تا حدود ۲۲۵۰ دلار بیت‌کوین خریداری کنید.
مزایا:

  • کاملاً در چندین کشور تنظیم می‌شود.
  • هزینه کم
  • امنیت سطح بالا
  • محدودیت قابل قبولی برای خرید بار اول وجود دارد.
  • سپرده پی‌پال به بیت‌کوین فوری

معایب:

  • بیت‌کوین درواقع متعلق به خودتان نیست.
  • فقط برای کاربرانی که اطلاعات کافی دارند توصیه می‌شود. بنابراین، اکنون‌که درباره LocalBitcoin،VirWoX و eToro اطلاع دارید، در قسمت بعدی راهنما ما قصد داریم دستورالعمل‌های مرحله‌به‌مرحله در مورد نحوه خرید بیت‌کوین با پی‌پال را به شما توضیح دهیم. ما به شما نحوه خرید با استفاده از هر سه سیستم‌عامل را به‌صورت جداگانه نشان می‌دهیم.

آموزش خرید بیت‌ کوین با پی‌ پال در eToro

۱. به صفحه اصلی eToro مراجعه کنید.
۲. در بالای صفحه، روی گزینه Get Started کلیک کنید و پس‌ازآن ثبت‌نام کنید.
۳. مراحل باز کردن حساب را دنبال کنید که باید نام و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. همچنین باید یک رمز عبور قوی را انتخاب کنید.
۴. پس از راه‌اندازی حساب کاربری خود و ورود به سیستم، روی صندوق‌های سپرده کلیک کنید. میزان بودجه‌ای را که می‌خواهید واریز کنید را وارد کنید و سپس پی‌پال را انتخاب کنید. شما دوباره به وب‌سایت PayPal هدایت می‌شوید. به‌حساب PayPal خود وارد شوید و معامله را تکمیل کنید.
۵. اکنون‌که اعتبار شما تأمین شد، در بالای صفحه بیت‌کوین را جستجو کنید و سپس بر روی تجارت کلیک کنید.
۶. مقدار بیت کوینی را که می‌خواهید با ارز محلی خود خریداری کنید وارد کنید و سپس بر روی Buy کلیک کنید. فراموش نکنید، بیت کوینی را که اخیراً خریداری کرده‌اید، متعلق به شما نیست. شما به‌شرط بالا رفتن یا پایین رفتن قیمت شرط‌بندی می‌کنید. این گزینه را فقط به کاربرانی توصیه می‌کنم که خطرات استفاده از این پلتفرم را درک کرده و همه شرایط را خوانده‌اند.

نتیجه‌گیری در مورد خرید بیت‌کوین با پی‌پال

همان‌طور که اکنون می‌دانید، تلاش برای خرید بیت‌کوین با پی‌پال به‌آسانی استفاده از سایر روش‌های پرداخت مانند کارت اعتباری یا حساب بانکی نیست. بااین‌حال، مطمئناً شدنی است. هر یک از این صرافی‌ها جوانب مثبت و منفی خود رادارند. همه‌چیز به مواردی بستگی دارد که شما به دنبال آن هستید. بااین‌حال، اگر به دنبال صرافی با هزینه پایین هستید، ما LocalBitcoins را پیشنهاد می‌کنم. اگر به دنبال خرید بیت‌کوین باکارت اعتباری و همچنین به دنبال صرافی‌های مناسب برای خرید بیت‌کوین هستید می‌توانید راهنمای سورگ در این زمینه را مطالعه کنید.


admin
Share on Telegram Share on Facebook Share on Twitter
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

بدون دیدگاه